روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

گاو 4 تا دل داره. شما چندتا داری؟

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ب.ظ

وقتی یه چیزی مینویسم و پاک میشه 

جزو بدترین لحظات وب نویسیه

خونه مادر هستیم همه از تو سالن میخندن. و دارن میگن نه عزیزم نه

نگاه میکنم مخاطب همه دخترکه

دخترک برای تعریف از خودش ب همه گفته من مثل گاو غذا میخورم

بهشون گفتم بابا این خوبه بگید آفرین.

و دوباره خنده ی جمع

یکساعت بعد گریه دخترک و ی پسر

پسر ب شدت عصبانی صورتش قرمز شده

داستان: این پسرها دخترک را بازی نمیدادند دخترک میخواسته ی حرفی بزنه ک اوتا خوشحال شوند و بازی راهش بدن به پسره میگه تو مثل گاو میخوری. و پسره خیلی ناراحت شده و بهش برخورده

عصبانی پسر و گریه مظلومانه ی دخترک

مشخصه حال نوشتن ندارم😐 چشمام کور شد از بس همه چیو تو این صفحه کوچولو تایپ کردم😡😠😤

..................

امشب گریه کرد الکی . رفتیم پارک چندتا گل چید گلاش ظریف بودن گلبرگهاش ریخت گریه میکرد که گل هام کم شده. گفتم با گریه نگو

منظورش این بود ک اجازه بدم دوباره گل بچینه

بازم گریه کرد : گلهام کم شده

زدم تو گوشش😤😟

دستش رو گذاشت رو صورتش رفت زیر صندلی پارک گریه میکرد. دستش رو از رولپش برنمیداشت...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۴
مریم بانو

نظرات  (۱)

گناه داشت
پاسخ:
آره. 
باید بی اعتنا میموندم فقط همین. درمان این گریه های الکی اش بی اعتناییه.
نمیدونم چرا کم صبر شدم😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید