روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

جوک

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ب.ظ

مکالمه من و دخترک :

 

ابتدای مکالمه رو بیخیال میشیم و سانسورش میکنیم. ادامه:

گفتم دلم تنهاست

اومد سرش چسبوند روی دلم

گفت خب دلت دیگه تنها نیست یه کله ی گنده پیششه

بعد گفت می خوای جوک هم برات بگم بخندی

گفتم آره بگو

گفت یه پلنگه یه بار خواب میبینه که داره پرواز می کنه بعد بقیه پرنده ها میبیننش و تعجب می کنن میگن چه سنگینی چجور پرواز میکنی . پلنگه میگه عه من که پرواز نمی کنم . بعد میگه آهان فهمیدم من در یک آسمان هستم که یکی نقاشی کرده اینجور منم تو آسمون نقاشی کرده انگار دارم پرواز می کنم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۶
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید