روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دخترک

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

مینویسم باز تا یادمان بماند من و تو دخترجان

همین روزهایمان :

مانتوی من را خودکاری کرده چهره ام را عصبانی نشونش دادم و گفتم خیلی کار بدی کردی خوبه منم لباسای تورو خودکاری کنم.

چند ساعتی گذشت

خواستیم لباس بپوشیم بریم بیرون بهش گفتم این لباس دامن گلدار را میپوشی. گفت: نه این لباسمو میدم تو خط خطی کنی خودکار بکشی آخه من اینو دوس ندارم و نمیپوشم.

... .......

ما روزی 50 بار هم رو میبوسیم و بغل میکنیم 😊😊

............

رابطه ب شدت خوبی باهم پیدا کردیم و این خیلی خوبه

شب ها فقط کنار خودم میخوابی

عاشق این هستی ک ازت تعریف کنم و قربون صدقه ات برم

...........

دخترک در حیاط را محکم میبنده و بارها بهش تذکر دادیم گاهی درست میبنده و اکثرا ب شدت قبل
مامی به بابام گفت یادته اون موقع ک مهسا اینا اینجا میشستن مهسا هم در را محکم میبست و ما همش تذکر میدادیم (مخاطبم بابام بود و دخترک فقط گوش میداد) تا اینکه ی چند روزی گذشت من پی سی روشن کرده بودم رسیدم ب فیلم مهسا و دخترک هم کنارم بود بهش گفتم ببین این مهساست. دخترک گفت: اااا همون ک در را محکم میبنده دیگه . من 😐😨😩

وقتی با دخترک دعوامون میشه میخاد خودشو مظلوم نشون بده میگه : مگه من تورو بوس نکردم. مگه من نگفتم دوست دارم عاشقتم
یا میگه: واقعا که تو که منو بوس کردی. تو که گفتی دوسم داری

همین یکی دو هفته پیش بود ک وقتی باهم رفتیم حمام اول من شستمش و لیف زدم بهش بعد دخترک تمام بدن منو لیف زد و شست و موهامم شست و جالب اینکه اجازه دخالت ب من هم نمیداد. 😂😀

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۱
مریم بانو

نظرات  (۴)

میشه دخترم رو جایگزین دخترک کنید
صمیمی تره البته فقط پیشنهاده
قسمت دوم که اضافه شده رو الان خوندم . شیرین بود به خصوص قسمت حمومش

دخترک که میگی یه ذره دور نشونش میده
پاسخ:
من معمولا اسم واقعی افراد را میگم. ولی اسم دخترک خاصه و کمیاب اگر اسمش را اینجا بیارم با یه سرچ به راحتی سه سوت وبلاگم برای اقوام و آشنایان لو میره. اسم دروغین هم خوشم نمیاد بزارم
حدس می زدم

چه ارتباط صمیمی و شیرینی . همیشه حفظش کنید به خصوص تو نوجوونی و جوونیش
پاسخ:
ممنون. اسمش را تو وبلاگ نمینویسم چون اسمش کمیابه و با سرچ به راحتی وبلاگم لو میره 😆
کیست این دختر
پاسخ:
دختر خودم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید