روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

love

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۳ ب.ظ
دخترک تو فکره بهش میگم ناراحتی میگه نه دارم ب اهورا فکر میکنم
عاشق اهورا شده میگه اخه اهورا تو مهد بهم میخنده
همش تند تند دلش تنگ میشه میگه بریم اهورا را بیاریم خونمون ولی مامانش نیاد (از حالا با مادرشوهر بده خخخخ) میخاد با اهورا بره پارک و میگه بزرگ شدیم اهورا بابا شد باهم میریم دانشگاه پیش استادمون
نشده بود انقدر یکیو بخواد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
مریم بانو

نظرات  (۱)

با توجه به اینکه من بزرگترین ضربم رو از همین عشق دوران بچگی خوردم پیشنهاد میکنم کمی از این وابستگی کم کنید
پاسخ:
خخخ این اهورا اتفاقا اخلاقش هم بده ولی من علت این فکر دخترک را نمیدونم.
الان دو هفته مهد نرفته ولی هنوزم خیال باهاش میسازه
فکر میکنم ب سنی رسیده ک دوست خیالی درست میکنن و برحسب اتفاق یا دلیل دیگه اهورا رو دوست خیالیش کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید