روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

ایران

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ق.ظ
امروز تی وی زندان را نشون داد زن هایی که بچه هاشون تو زندان ب دنیا اومده. مادرهایی دور از بچه شون. جرم های مالی. چ بچه های خوشگلی. دختر کوچولویی که تل زده موهای فرفریش دورش ریخته فقط 1 سال و نیمش بود و 6 ماه دیگه از مادرش جدا میشد.
چرا این روزها انقدر یاد تو می افتم قورباغه......
امروز رفتم خونه ی خانومی ک خیاط بود

برای ی کار خیاطی. یه سمت خونش وسایل خیاطی بود و چرخ. ی سمت خونش دارقالی بود....
اینجا ایران است....
خونه ای با وسایل بسیار قدیمی
بعد من دغدغه ی مبلم را دارم
دیروز اتفاقی رفتم خونه یکی از همسایه هامون ک تو خونش داشتند برای افطارهمسایه ها آش درست میکردند. جاهای مختلف خونش را با پرده جدا کرده بود. اشپزخونش ب زور 2متر میشد

با وسایل قدیمی
بعد من نگران رنگ سرویس چوبم هستم ک برم سفید و روشنش کنم قهوه ای تیره دوست ندارم
اینجا ایران است. جاییکه دختر بچه خوشگل توی مترو با کیف مدرسه ب زور ازت میخاد ک ازش تل سر بخری...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۴
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید