روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

وابسته

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۷ ب.ظ
صدای گریه دخترک از طبقه بالا میاد. آبان 89 بود ک اینجا اومدیم قرار شد فقط دو سال بمونیم و شده 7 سااااال.
دوست ندارم اینجا زندگی کنم ب هزار دلیل شایدم یه روزی وقتی از اینجا رفتم پشیمون بشم از اینکه چرا رفتم ولی الان خیلی چیزها با زندگی در اینجا از بین رفت توی زندگی من. از بین رفتن حرمت پدرو مادرم؛ خبر داشتن علی از تمام

جزئیات زندگی پدرو مادرم
وابستگی شدید دخترک به خانواده ام
آغاز خیلی از مشکلات و درگیری ها بین من و علی . حس عدم استقلال هم در من هم علی. کم شدن مسئولیت پذیری علی و وابسته بودنش ناخودآگاه ب خانواده من و اینکه بدونه پشتش گرمه اگر پول نداشته باشه. بدون شک زندگی مستقل هم سختی داره وقتهایی ک غذا حاضر برای خوردن نداشته باشی

اما تو این جور مواقع میتونی بری بالا غذا بخوری. 
وقت هایی ک خسته ای و بچه اذیت داره میکنه میتونی بفرستیش طبقه بالا و بگیری تخت بخوابی.
وقت هایی ک دلت تنگ میشه تندی میتونی بری طبقه بالا 
وقت هایی ک حوصلت سر میره یا بیکاری هم همین طور
کار خونه خونه تکونی همیشه کمک داری
ولی نبایداما تو این جور مواقع میتونی بری بالا غذا بخوری. 
وقت هایی ک خسته ای و بچه اذیت داره میکنه میتونی بفرستیش طبقه بالا و بگیری تخت بخوابی.
وقت هایی ک دلت تنگ میشه تندی میتونی بری طبقه بالا 
وقت هایی ک حوصلت سر میره یا بیکاری هم همین طور
کار خونه خونه تکونی همیشه کمک داری
ولی نباید وابسته بود...
ولش کن اصن حوصله نوشتنم ندارم... وابسته بود...
ولش کن اصن حوصله نوشتنم ندارم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید