روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Contacts

جمعه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۴۵ ب.ظ

  حالم خیلی بده دارم میرم خونه مادر علی خدا بخیز بگذرونه بتونم‌خودم کنترا کنک

 

......................... 

ساعت: 19:40

دوست دارم با یکی‌حرف بزنم ، اما هیچ‌کس نیست

تمام کانتکت های گوشیم نگاه کردم

هیچ کس نبود ک بتونم بی پرده باهاش حرف بزنم ، خودم باشم

وبلاگ جان من فقط تورو دارم

یه فلکه دیدم اومدم نشستم یه حوض‌بزرگ داره که فواره هاش روشنه و صدای آب میاد‌،‌مدتها بود دلم میخاست صدای آب بشنوم ، اومدم کفش و‌جورابم درآوردم پاهامو کردم توی حوض آب، 

 

................................

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۵
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید