روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

رسوا

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۴۲ ب.ظ

چرا من اینجورم

یا همه همینجورن

موقع عصبانیت خودمو لو میدم. تازه تاکید هم میکنم :|

با  دخترک ذعواشون شد.
 

یهو خیلی عصبانی شدم. بهش گفتم تو لیاقت پدر بودن نداری. من یکساله دارم آمپول میزنم چون دیگه بچه نمیخام چون تو لیاقتش نداری. انقدر آمپول زدم الان بخوامم دیگه شاید بچه دار نشم

بهش گفتم بچه دار شدن ما اشتباه بود تو هنوز آمادگی پدر بودن نداری. و همین رفتارهای بچگانه ات و لجبازی ات با دخترک بهم هشدار میده که دیگه بچه نخوام

از خونه کردمش بیرون

 

وقتی دعوا تموم شد و برگشت به خونه تنها موردی که درموردش حرف زد همین بود

گفت چرا بهم نگفته بودی آمپول میزنی . گفتم چون بدن خودمه

گفت خب باشه ولی میگفتی . بچه ها نمیخای باشه ولی می گفتی من که حرفی نمیزدم

خیلی با ناراحتی حرف میزد

دلم براش سوخت

 

دو روز گذشته

این دو روز سعی کرده با دخترک رفتارش خوب باشه

برا آینده میخاد سرمایه گذاری کنه :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۱
مریم بانو

نظرات  (۲)

۰۲ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۰۸ همون همیشگی

منم مظلومانه حرف میزنم 🙄😐برا منم دلت بسوزه😭😭😭ضمنا اون اپول نزن دیگه انقدر برات ضرر داره

پاسخ:
دور بودنم ازت ب نفعته.اینو واقعن میگم
من اگر انقدر خودخواه نبودم خیلی زودتر از اینا خودمو ازت دور میکردم
۰۲ شهریور ۰۰ ، ۰۲:۰۹ همون همیشگی

گول نخوری🙄😂

پاسخ:
گول نمیخورم ولی دلم براش سوخت مظلومانه حرف زد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید