روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مفت(۱)

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ب.ظ

توی دلم پر از بغضه

دوست دارم برم یه گوشه پیدا کنم بشینم یه دل سیر گریه کنم

آخه چرا

مفت همه چیزو خراب کردی

ارزشش داشت؟؟؟

واقعا می ارزید؟؟؟

رابطه ما که خوب بود

چی کم داشت پس؟

........................

صبح ها که بیدار میشم قبل از اینکه چشمام باز کنم دلم تنگ میشه

با چشمای بسته میبینمش. فکر میکنم اگر اینجا بود چه جور خوابیده بود و میرفتم بغلش می کردم و بعد و بعد و بعد...

شب ها که می خوام بخوابم بازهم با دلتنگیه که می خوابم

چشمام میبندم و فکر میکنم اگر بود تو بغلش چقدر آروم می تونستم به خواب برم بدون هیچ نگرانی ای از نبودنش بدون هیچ دغدغه ای از نبودنش...

............................

27 دی

دارم دیونه میشم‌فکرم آشفته است

نه درست میخابم نه بیدار میشم

هیچ‌کار نمیتونم بکنم

دیشب خواب نرگس دیدم

یعنی واقعا اونو دوباره بوسیده ؟؟

یعنی واقعا دوباره بغلش کرذه؟؟ 

وای دارم دیوونه میشم

...............................

دلم آشوبه

...................................

بهتر میشم

نمیدونم اثر فلوکسیتینه یا حرف زدن باهاش

از من بپرسی میگم فلوکسیتین

.................................

باز آشوبم و‌چیزی آرومم نمیکنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۶
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید