روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مفت(۳)

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

همه میدونن یه طوری شده. مامانم زنگ میزنه میگه بیا بالا باهم تخمه بخوریم سرحال بشی

علی میگه چی یا کی تورو انقدر ناراحت کرده ناراحتی از سر و روت میباره

کم شن کلاس خصوصیا را بهونه میکنم

..................................................................................................................

دیشب اومد حرف زدیم چیزایی که نوشته بودم گفتم بهش

بهش گفتم دیگه بهش اعتماد ندارم گفت درستش میکنم

خوب بود که حرف زدیم

منو تحت تاثیر قرار میده برای یکی دو ساعت حس بهتری دارم

ولی مریم خام حرفاش نشیا

بازم داره دروغ میگه

خامش نشو ترخدا مریم

معلوم نیست با کیا در ارتباطه و مراقبه هیچ دختری از زیر دستش در نره همه رو داشته باشه با هم

و من بعد از ۳ سال هنوز هیچ کس نباید بدونه هستم

اینجور منو تحقیر میکنه

من انقدر حق ندارم که بعد از ۳ سال دخترای دورش بدونن هستم وجود دارم . بعد ۳ سال

بهشون نمیگه که نپرن از رو بامش

واسه آروم کردنم میگه گفتم اسکرین از دوتا میفرسته سیمین و گلی

ولی حالا؟؟ انقدر دیر؟؟؟

چرا آخه؟ 

چرا من باید نامریی باشم چرا

چرا انقدر منو تحقیر کرد و کم ارزشم کرد

حس میکنم تحقیر شدم خیلی زیاد خیلی

 

مریم خام حرفاش نشیا خام نشو خواهش میکنم محکم بمون نزار کوچیک بشی تحقیر بشی . محکم بمون با عزت نفس خودتو بزرگ کن خامش نشو با دو تا جمله

 

مفت خراب کرد مفت

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۳
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید