روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

جیلی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ
نگاه میکنم به اطرافم 
فکر میکنم من بدترم یا دختری که ماه هاست با پدرش حرف نزده و پدرش را تلکه میکنه تازه من برخلاف میلم باید بشم واسطه این تلکه کردن
من بدترم یا زنی که هیچ وقت طرف شوهرش نیست
من بدترم یا .....
انگار من بدترم و گاهی هم با ارفاق مساوی

چراغ قرمز میشه کنارم یه جیلی توقف میکنه زنی پشت فرمونه که داره با دخترش ک صندلی عقب نشسته حرف میزنه چشماش پر از عشقه میخنده شاده نگاهش می افته ب من ک خیره خیره نگاش میکنم ....
چراغ سبز میشه.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید