روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

داستان

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۵۲ ق.ظ

ادمها گاهی با خودشان حرف میزنند و این چ بدی دارد 

مثلا من خیلی وقت ها با خودم گفتگوی درونی دارم

مثلا بعضی شب ها یا بعضی روزها از خودم میپرسم : خب بگو چرا غمینی؟

و مثل گذشته به خودم دختر جان یا مریم جان یا عزیز دلم نمیگویم

شاید درونم حوصله اش را ندارد.

بعد میشنینم دلایل ردیف میکنم : 

شاید به خاطر حرف یک هفته پیش علی .

-خب اون ناراحتیش مال هفته پیشه همون موقع 

خب شاید بخاطر فکر به داستان زنی که امروز مثل یک دوست نزدیک با من حرف میزد از ماجرای ازدواج و جدایی و بچه هاش و نامزدی مجددش

- خب اون ناراحتی داره اخه ؟!  الان خوش و خرمه ک

خب شاید واسه بچه هاش ناراحتم

-خب تو چرا باید واسه بچه های کسی ک نمیشناسیش ناراحت باشی. بعدم خدای اونام بزرگه . تو چکاره ای

خب شاید نزدیک پریودمه

- نه اتفاقا نزدیک نیست

خب شاید واسه نخوندم مقاله جدید استادمه و عقب موندن از برنامه

- خب ناراحتی نداره بشین بهش بچسب تمومش کن دیگه

خب میدونی موقع اپلاسیون این خانومه دستم ساییده میشد ب پد. پوستش ی کم کنده شده

- خب پماد بزن زود خوب میشه

 

خب میدونی همشون باهم جمع شدن یعنی همه اینایی ک گفتم همه با هم

 - 😐😐 خب باشه ی کم احساساتتو بریز بیرون هرکاری دوس داری بکن خوب میشی بعدش

 

و پرسش و پاسخی شکل میگیرد. بدین سان فوق الذکر

 

به نتیجه ای میرسد یا نه ؟ گاه آری گاه نه

خب یه چیزی ام موند ک خب طولانی شد ولش کن

فقط مورد اخر خوب جواب میده. به صورت عملی نه کلامی. 

دقایقی خلوت کردن با خود هم کمک میکنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۶
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید