روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

نام

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ

دیروز نوشت:

هی پیام میداد ک بیا خونمون امروز
بهش گفتم که میرم کلاس و نیستم و اینا
باز زنگ زد. باز گفتم نمیتونم ماشین ندارم
رفتم کلاس گوشیمو سایلنت کردم. سرکلاس بودم زنگ زده بود و پیام بازهم که امروزو بیا لطفن اسنپ بگیر بیا
آدمیه که اصلا از این حرفای عزیزم و این تیپی نمیزنه. امروز تو همه پیام هاش بهم گفت عزیزم
آخر اینو نوشت : بیا دیگه دلم خیلی گرفته. الان من حوصله مریم دارم فقط
هیچی دیگه وقتی بی دفاع میشی درمقابل صدا کردن اسمت بدو بدو آماده میشی میری خونشون ی ساعت میمونی ی کم میگی میخندی و با بچه هاش بازی میکنی و وقتی میبینی میخنده ی کم خیالت راحت میشه که دلش وا شده. و برمیگردی خونه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۷
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید