روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

همایش فیزیک

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ب.ظ

انقدر من این همایش هارو شرکت کردم
استادم احتمالا فکر میکنه عاشق همایش رفتنم
امروز میگه بیا کارت دارم رفتم پیشش میگه: ببین ی همایش دیگه ام هست تو ترکیه برو ی نگاه بکن اگر خواستی برو ثبت نامش رایگانه
یعنی غیر مستقیم میگفت تو که بیکاری میری همه رو اینم برو خب
من : 😐
استادم : 😎
همایش توی ترکیه : 😈😈😈
پووول : 😂😂😂😂😂😂
و دوباره من : 😩😩😩

علیمحمدی کریم پور ابوالحسنی اردلان  6 نفر دکترای ورودی 67 اولین دوره شریف در ایران

عاقا ما یهو دیدیم فضا امنیتی شد یعنی ی عده اومدن بیسیم و گنده و اینجور والا ترسیدم. ک گفتن صاحابش اومده
هیچی دیگه یه 5  6 تا دوربین حرفه ای ب این گنده گی والا
از منم فیلم گرفتن حالا نمیدونم فکر کنم معروف میشم بلاخره

من یادم رفته بود لاریجانی ها 5 تان فقط قیافه یکیشون رو میشناسم. اینم دیدیم.

اقای مهندس صالحی این بنده ی خدا ی مدتی بوده انگار سخنرانی جایی نرفته بود، هرچی سخنرانی تو دلش باد شده بود سر ما خالی کرد. واقعا خودش خسته نشد از این همه حرف زدن؟؟؟😑😑
سوالی هم ک پرسیده شد ب بهترین وجه پیچاند 😆
خیلی هم سعی داشت چون تو ی جمع ساینتفیسته بعضی جمله ها انگلیسی بگه . آورین دکتر آورین


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید