روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مناسب نامناسب

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ب.ظ

ساعت 8 امروز 26 تیرماه
یکساعته ک دنبال اتوبوس هستم برگردم. گرممه
شلوغه اتوبوس ها گرون میگیرن رفتم دفتر مدیریت شکایت کردم زنگ زدم 137 شکایت کردم زنگ زدم سازمان بازرسی شکایت کردم
ساعت 7:15 زنگ زدم ب علی بهش گفتم مامانم مهمون داره برو دنبال دخترک و ببرش پارک
گفت باشه.
ساعت 8 زنگ میزنم ب مامانم ک بهش خبر بدم هنوز ماشین پیدا نکردم. میفهمم دخترک هنوز خونه است
زنگ میزنم ب علی میگم قرار بود بری دنبال دخترک ساعت ک 8 شده کلاسش ساعت 7:45 بود
بد حرف میزنه باهام مثل همیشه اومدم دیگه چکار داری ترافیک بود رفتم ویزیت و.....
تو تلفن هاش باهام بد حرف میزنه انگار میخا  زودتر قط کنه دعوا داره
تا مجبور نباشم بهش زنگ نمیزنم
خوبی : هر روز صبح صبحانه اماده میکنه خودش میخوره و من خابم و برا منم میزاره. اینجوری وقتی از خواب بیدار میشم صبحانه دارم برای خوردن
بغل نمیکنه بوس نمیکنه تا وقتی بخاد بکنه
بغل نمیخوام بوس نمیخوام. ولی اونم نمیکنه
شهوتش ک میزنه بالا مهربون میشه بهم میگه عشقم دوست دارم، من گاهی باهات بد حرف میزنم اما تو دلم دوست دارم،

 تلاش میکنه من لذت ببرم ولی خیلی هم براش مهم نیست، چون وقتی میبینه لذت نمیبرم بازم کار خودشو میکنه، وقتی میبینه نمیخام با حرفاش ک عزیزم و تو منو هوسی میکنی و..... میخاد خیلی زیرپوستی ب خواسته خودش برسه
نمیخام بهش بدم با تمام وجودم نمیخام بهش بدم، حالم بد میشه وقتی میکنه دوست دارم فرار کنم
خوبی: من ادم تمیز و مرتبی نیستم و دستپخت خوبی هم ندارم
بابت تمیز نبودن خونه و اماده نبودن غذا دعوا نمیکنه
گاهی شاید سرکوفت بزنه واسه خونه ، وقت هایی ک ی چیزی گم میکنه
خودش گاهی ک میبینه من کار دارم غذا درست میکنه
و اگر من کار داشته باشم غذای حاضری میخوریم

اون این طور بزرگ شده که زنش را بااااید دوست داشته باشه
صرف نظر از اینکه زنش کی باشه
همیشه بهم میگه تو زنمی دوست دارم
نمیگه تو مریمی دوست دارم
اون منو دوست نداره، زنش رو دوست داره....

..............

27 تیر

 

از دید تو همیشه من مقصرم
هیچ وقت پشتیبان نبودی تو حوادثی ک ناراحتم کرده
خانمه زنگ زده نوبت گرفته برا اپلاسیون اما نیامده
میگی خب بلاخره شاید کاری براش پیش اومده نتونسته بیاد؛ خود تو تا حالا برات پیش نیومده
یعنی حتی در مقابل ادمی ک نمیشناسیمش اصلا؛ بازم اون مقصر نیست بازم طرف من نیستی
حتی کسیو ک نمیشناسی، حتی تمام راننده های خیابون  با رانندگی بد همیشه من مورد شماتت بودم ک درست از خیابون رد نمیشم؛ ی بار نشد طرف من باشی بگی اون راننده مقصره ک بد رانندگی کرده
خیلی جاها در مواجه با خیلی کسا دیدم ک تو طرف من نیستی
شاید طرف اونا هم نبودی
اما مهم اینکه طرف من نبودی؛ دفاع از من نکردی
همیشه خودت رو مقابلم گذاشتی همیشه منو رفتارهای منو و کارامو مقصر دونستی، همیشه گفتی تو اگر این کارو نمیکردی یا اونجور نبودی اینطورم نمیشه

ی کمم طرف من باشی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید