روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خر

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۸ ق.ظ

مرتیکه الاغ خر
تو ی خر ب تمام معنای
ی آدم بیشعوری هستی ک هیچی حالیت نیست

 

تو ی خر ب تمام معنایی هیچی حالیت نیست
الاغ من ساعت 4 صبح خوابیده بودم و تووساعت 6 با غرغر و غرولند بیدارم کردی ب خاطر ی زهرماری
حالا بخاطر هرچی
واسه گم شدن ی قیچی
من مهمتر بودم یا قیچی
من مث کلفت تو این خونه کار میکنم ولی تو کوری نمیبینی
ب خاطر اینکه یادم رفته بود زیپ شلوارتو بدوزم یادته چقدر دعوام کردی. زیپ شلوار غلبه کرد بر دوست داشتن من توسط تو.

من دوستت داشتم تو خودت با دستای خودت دوست داشتن توی دلم رو پرپر کردی
اره تو خود تو دوست داشتنت رو از دلم کشیدی بیرون
من روزهای خوبی باهات داشتم من دنبال محبت بودم . گدای محبت نبودم اما ادم رام محبته

الان میپرسی و میگی من ک همه کار برات کردم دیگه چکار میکردم من ک همه جوره بهت محبت کردم دیگه چکار میکردم

میگم چکار نکردی . اخلاق نداشتی زود جوش و عصبی بودی بارها در حیرت من ب خاطر مسائل پیش پا افتاده تحقیر کردی و فحش دادی
ب خاطر مسائل پیش پا افتاده دوست داشتن منوفروختی
اره تو خودت من زندگیمونو دوست داشتم قشنگ بود
تو هر روز ی ضربه جدید ب قلبم وارد کردی
میدونی دست خودم نیست دیگه انقدر ضربه زدی ک قلبم دیگه جایی برای دوست داشتنت نداره دیگه وقتی میخام ب زور ب خودم بقبولونم ک هنوز دوستت دارم باید بگردم ب سختی جای سالم پیدا کنم

و دقیقا داری همینکارو با دخترک میکنی
اونم دوستت داره. ولی داری ذره ذره تو دلش گل دوست داشتنت رو میکنی و بذر نفرت میکاری. من تنفر ندارم ازت ولی دخترک در اینده شاید

و تو
گوه میخوری میگی دوستت دارم
غلط میکنی دیگه ب من بگی دوستت دارم
وقتی دوست داشتنم رو ب ی قیچی میفروشی و بارها و بارها به چیزهای در همین حد کوچک
دوست داشتن منو ب ی قیچی فروختی
تو اصلا میدونی دوست داشتن ی ادم چیه چجوره

میدونی ادم با ناراحتی کسی ک دوسش داره ناراحت میشه
میدونی آدم تحمل دیدن غمشو نداره
تو منو دوست داری اره گوه خوردی پس ک دوست داری غلط کردی

منم همینم اصن اره اره منم مث خودت کردی تو منو بی ادب و بی نزاکت کردی . حالا منم مث تو شدم. من اینجور نبود. من انقدر سطحی بین نبودم

 

تو توی هرچیزی مقصر نباشی ک نیستی

تو ی چیز مقصری

با اخلاق گندت دوست داشتنت رو از دلم ربودی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید