روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تشدید

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ

قضیه اینکه این موقع ها همه احساسات آدم تشدید میشه 2 یا 3 برابر میشه
غمش شادی غصه و خوشحالی عصبانیت و نگرانی
همه حس ها
پس میشه گفت واقعی نیست
پس باید صبر کرد ی چند روزی بگذره
پس خوب میشه اگر این چند روز همه چیز آروم باشه. آب از آب تکون نخوره. ک در غیر اینصورت هرچیزی با واکنش چند برابر من روبرو میشه

..............

حالا تو همین موقع رو دنده آزار بیفت و اعصابم رو بگا بده و هرهر بخند
پس دقیقا ب همون اندازه که دوست دارم صدات رو بشنوم دقیقا دوست ندارم صدات رو بشنوم
و دقیقا ب همون اندازه که دوست دارم بلاکت کنم، دوست دارم بهت پیام بدم
و دقیقا ب همون اندازه که عصبیم کردی........ خبببب چیزی معادل این یکی نیست
نتیجه اینکه؛؛ پست بعد

...............

نتیجه اینکه اگر جمعشون بکنی اون دوتای اول خنثی میشن ولی مورد اخر میمونه
و وقتی از کسی عصبانی باشم ترجیح میدم ازش دور باشم.تا ب خودم فرصت بدم این خزعبلاتی که گفتی فراموش کنم آروم شم و در آرامش فکر کنم که مرض داری ومریم آزاری و هزارتا توجیه دیگه.
پس این فرصتو ب خودم میدم
- الان قاطی کردم؟ - دقیقا درسته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۱
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید