روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

من شیطان را دیدم

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ق.ظ

یه خواب بد دیگه
دقیقا هرشب خواب بد
یه کسایی دنبالم میکردند. و هیچ راه فراری نداشتم. یه کسایی مثل مامور دوزخ
ب دخترک چکار داشتند نمیدونم
پابرهنه و بدون بالاپوش و دخترک ب بغل از خونه میدویم بیرون. از این خیابون ب اون خیابون
این وسط تو اون گیر ویری حامد زنگ میزد. میگفت خیلی وقته ندیدمت کجایی میخام ببینمت
تلفنش رو طول میداد. تا بتونن مکان منو پیدا کنن
و دوباره پیداشون میشد
انگار باهاشون همکاری میکرد. من فهمیدم و بهش گفتم "یکبار دیگه زنگ بزنی ب من ب جان مادرم خودم پیدات میکنم و خودم میکشمت"
و گوشیو پرت میکنم تو خیابون
نگران دخترکم
اونا نزدیکن منو میخان ب دخترک چکار دارن
میزارمش از بغلم زمین بهش ی خیابون رو نشون میدم و ازش میخام تا میتونه بدوه
اون میدوه
برمیگردم ک مسیر مخالفش رو برم ک اگر هنوز دارن ردم رو میزنن از این طرف بیان تا تو مسیر دخترک نباشن و ب دخترک آسیبی نرسه
جلوم یه مرد سیاه پوش رو میبینم که مستقیم جلومه بافاصله کم . اول نگاهم میکنه خوب بعد اسلحه اش رو درمیاره و مستقیم سرم رو نشونه میگیره
کاش دخترک ب جای امنی برسه. بلاخره منو پیدا کردند
از خواب میپرم.
ساعت 3 بامداد.
دیگه خوابم نمیبره....
نفهمیدم مامورین دوزخ اخرش با من چکار کردند...
فقط میدونم اگر خوابم ادامه پیدا میکرد و من قبل از مرگم توسط اسلحه، دستگیر میشدم. بدون شک حامد رو میکشتم. اخ چقدر عجیب دلم اینو میخاد.
چرا انقدر میزان ترس درونم بالاست.
بعد با این وضعیت من میخام برم 3 شنبه از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما رو ببینم. "من شیطان را دیدم"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
مریم بانو

نظرات  (۸)

من و یک پاییز و یک مهر در جاده ای پر پیچ و خم از برگ های نم پاییزی
کمی مه و کمی بوی آتش
چه لذتی داشت اگر تو هم کنارم بودی …
پاسخ:
وقتی که زندگی پر میشود از رویاهای ناممکن....
۲۸ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۶ سید محمد میرلوحی
ینی کسی هست که برای هشدار دادن از خواب استفاده کنه ؟

پاسخ:
کسی !!!؟؟
نه 
ولی شاید وجدان آدمی
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۱ ابوالفضل سجادی
اگه میخوای دیگه خواب های پریشان نبینی باید مزاج ات رو از سرد و خشک به معتدل ببری که خصوصا چون پاییز فصلیه که آب و هواش سرد و خشکه ، کار ات سخته اما شدنیه
خیلی باید مطالعه بکنی
هرچند کم حوصله ای.
اما مجبوری زیاد مطالعه کنی اگر دلت بخواد خوب بشی
پاسخ:
اره من سردو خشکم
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۰ ابوالفضل سجادی
خخخخخ
خواستی پست آخرمو بخون... تسکین پیدا میکنی
نه فقط اطلاعات کمی راجب طب سنتی دارم
شما غلبه سودا پیدا کردی
http://www.khodshenas.ir/Temperaments/Melancholic
پاسخ:
یعنی دقیقا چم میشه؟
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۲ ابوالفضل سجادی
چای زیاد میخوری؟
خیلی با خودت کلنجار میری و فکر میکنی؟
غم و غصه زیاد میخوری؟
به مسائل خیلی فکر میکنی؟
ورزش نمیکنی؟
لاغری؟
درسته؟
پاسخ:
نه
آره
نه
آره
نه
آره
نه
خب که چی رمالی
اولا خواب محصول تفکرات مثبت و منفی است که در طی زندگی به  خود القا میکنیم هشدار بیرونی از طریق خواب به ادم داده نمیشود هرچیزی قوانین دارد و از طریق قوانین عمل میشود 
دوما اینکه بچه رو ول کنی که بره به یجای امن برسه برای تو فیلم هاست این همون اشتباهی که من کردم همون مورد مشهور🙁🙁😑😑ادم اونی ک دوسش داره رو رها نمیکنه که به جای امن برسه کنارش میمونه تا جای امن بسازه تا جایی که میتونه و اگر مرد و کشته شد مدیون خودش نباشه پس خواب های هالیودی رو الهی ش نکن 😡😡😡منم اون شب باید همین کار میکردم😥😥😕😭😭😭
پاسخ:
آره من خر خر گاو خوب شد
۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۴ هیوا جعفری
عالیه منم خیلی وقتا از این خوابا می بینم و به چشم یه فیام سه بعدی رایگان بهش نگاه می کنم :) اگه ترس نباشه که اصلن حال نمی ده... قشنگیش به همینه
پاسخ:
😐
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۲ سید محمد میرلوحی
یعنی فکر میکنین معنی خاصی داره این خواب ها ؟

پاسخ:
اره
فکر میکنم دارن بهم هشدار میدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید