روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

راه اشتباه

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ

4 آذر رفتیم کافی شاپ با علی
یه کافه ی لاکچری از اونا ک دوست دارم یه محیط درست و حسابی که نفس آدم نمیگیره
اولین کافه دونفره مان بود
چرا اولین انقدر دیر
چون هربار حساب کردم و کتاب کردم. هربار حرف رفتن شد این من بودم که گفتم نه. من بودم ک گفتم همین بستنی فروشی توی خیابان بیشتر میچسبد حتی گاها یک بستنی دونفره. که بازهم با اصرار من بود برای پس انداز بیشتر
و خیلی چیزهای به جایش نبود. از بس که من حساب و کتاب کردم که مبادا هزارتومن اینجا دوهزارتومن آنجا سه هزارتومن فلان جا و... زیادی خرج نشود
و نتیجه خوبی در پی نداشت
نه آن هزارتومن ها وضع مادی ما را بهتر کرد
نه چیزهایی که به موقع اش تجربه نکردیم جایش پر شد.
حتی در این اولین کافه دونفره مان که به خودم میگویم یکبار برویم و حالش را ببریم. بازهم در منو اولین چیزی که نگاه میکنم قیمت هاست. از روی قیمت ها سفارش میدهم.
چیزی شده مثل یک عادت. حتی وقتی پول هم باشد چیزی مثل یک عادت اشتباه
و چقدر سخت است ترک اینگونه عادت ها
دست کشیدن از حساب و کتاب کردن
کتاب زن واسپرده را همان موقع ها که خواندمش باید دوباره و سه باره تکرار میکردم انقدر که این عادت حساب کتاب کردن به این شدت در من حکمفرما نباشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶
مریم بانو

نظرات  (۵)

۰۷ آذر ۹۷ ، ۰۰:۰۷ ابوالفضل سجادی
در حالی که وضع مالی خودش و خانوادش خوب نبوده چجوری شروع شد ماجراتون؟
من خودم کارنامه علمی نسبتا قوی ای دارم.
حتی در حین تحصیل کار کردم و درآمد حداقلی ای داشتم.البته نه ثابت.
وضع مالی خانوادم هم اصلا خوب نیست.
و واقعا اصلا نمیدونم آیا ازدواج کردن صحیحه در این شرایط؟
اصلا چجوری پیش قدم بشیم؟!
برای همین میخوام از شما و شوهرتون الهام بگیرم
میبخشیدا
پاسخ:
الهام؟؟ شرایط زندگی ادمها فرق داره و بسته به شخصیت و نگرش هر کس میتونه متفاوت رقم بخوره.
ماجرایی نداشتیم ازدواج سنتی بود و خواستگاری و دوره آشنایی
درمورد شما هم بستگی ب طرف مقابلتون داره ک این چیزا چقدر براش مهمه.
و چقدر شما رو میشناسه. پس یه شناخت نسبی خود دختر و پسر باید پیدا کنند بعد بحث ازدواج مطرح بشه. چون شاید در نگاه اول اون دختر فکر کنه ک مثلا پسره توانایی مهیا کردن یک زندگی و خواسته هاش رو نداشته باشه. اما بعد از شناخت از نظر شخصیتی خوشش بیاد یا بفهمه ک شاید الان وضع مادی خوبی نداره اما تنبل هم نیست دررکار و ....
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۹ ابوالفضل سجادی
ای کاش شرایط شوهرتون موقعی که به خواستگاری اومد رو با صداقت بنویسید.
خصوصا شرایط مالی خانواده اش.

۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۸ هیوا جعفری
منم از این اشتباهات زیاد کردم و وقتی که تونستم نهایت استفاده رو ازش نبردم. بی پول بودم ولی زمانی که پولیم تو جیبم بود خرجش نمی کردم چون به نظرم موقعیت مهم ترم بود.
پاسخ:
من فهمیدم چه خرج بکنم چه نکنم
چه بستنی مورد علاقه ام رو بخورم چ نخورم
اون پول تموم میشه
فقط اگر خورده باشم حداقل لذتشو بردم

۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۹ حسن مجیدیان
سلام
جالب بود
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۴:۳۳ ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
عالی بود،
اصن درستش اینه انقدر پول باشه آدم نگاه به قیمتا نکنه ، 
غیر از این باشه دیگه چه فرقی داره ازین طرف زجر بکشی یا ازون طرف.
پاسخ:
خخخخخ دیگه فایده نداره 30 سالم شد تغییر نمیکنم
یه جور انگار پیش فرض شده دست خودم نیست یعنی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید