روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

رویاها

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ب.ظ

اواخر ابان شاید 20 ام

دخترکوچولوی من به رویاهات فکر کن و اونها رو در ذهن و قلبت پرورش بده

امشب موقع خواب ما باهم رویا ساختیم
و تو یادگرفتی که رویاهات رو ببینی
یکی از چیزهایی ک تو خیلی دوست داری داشتن یک اتاق مال خودته ک رنگش صورتی باشه
امشب دوباره گفتی
گفتم میتونیم اتاقت رو باهم ببینیم میخوای؟
تعجب کردی گفتی کجا
گفتم تو چشمامون. چشمات رو ببند و اتاقت رو ببین
چشمات رو بستی منم چشمام رو بستم و گفتم حالا ببین تو توی اتاق خودت هستی ک روی سقفش برات ماه و ستاره چسبوندم میبینی؟
با خوشحالی جواب میدادی آره
میگفتم دیواراش چ رنگیه
و تو ترکیبی از رنگها رو نام بردی
بازهم ادامه دادیم به توصیف اتاقت دیگه فقط من تنها نمیگفتم بلکه تو هم توصیف میکردی
یادگرفتی و خیلی خوشت اومد
در تمام مدت گاهی چشمام رو باز میکردم و میدیدم تو همچنان با چشم بسته و لبخند مشغول حرفی
بعد چشماتو باز کردی گفتی: مامان من موی بلند دم اسبی هم خیلی دوست دارم. چشمامونو ببندیم پشت چشمام ببینم
گفتم اره
دیگه مهلت نمیدادی من بگم چشمامونو بستیم و خودت گفتی
گفتی از اینکه موهات بلنده و دم اسبی بستم و روی موهات یه تاج گل گذاشتم. و گلهاش رو توصیف کردی ک چه رنگی اند. و کشی که با اون موهات رو بستم
بازهم هروقت نگاه کردم با چشمان بسته میخندیدی
و چه خوشت آمد این بازی
که ول کن قضیه نبودی
و رویای بعدی این بود که بزرگ شدی و میتونی تنها از خونه بری بیرون. بری مهمونی و خونه
خلاصه اینکه من کم اوردم😁

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
مریم بانو

نظرات  (۱)

۳۰ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۳ ابوالفضل سجادی
تبریک میگم.
بنحو صحیحی فرزندتون رو تربیت می کنید.موفق باشید.من تنها دلیل مطالعه پست هاتون اینه که یاد مهربونی های مادر خودم میفتم.
ای کاش مادر ها همیشه شاد باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید