روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Twit

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۳۷ ق.ظ

من هیچوقت علاقه ای ب اینستا یا فیسبوک نداشتم، تلگرامم بیشترین استفاده ام کسب اطلاعات از گروه هاست ، زبان، برنامه نویسی، و تا حدی هم ارتباط با دوستان مجازی‌ خانم، 

حالا تازه دارم میفهمم بعد از این مدتی ک عضو‌ توییتر بودم بدون هیچ فعالیتی، فضای جذاب برام توییتره، تازه فهمیدم توییتر همونجاییه ک میخوام

ناناحت نشی تو‌ خونه ی منی پناه دلخستگی هامی حرفایی ک ب تو‌ میزنمم هیچ جا نمیگم، سنگ صبور من تویی وبلاگ جان، تازه از توییتر هم میام برا تو‌ میگم، هیچی جای تور‌و نمیگیره پناه من، حالا اینو بخونیم ببینیم ی آدم چ آسیب هایی میتونه ب بقیه بزنه و‌ ب تخمشم‌ نباشه:

 

https://twitter.com/hamedhekmatt/status/1642636160873766913?t=pWZ5y4uDp0BXyvAAlNTaBQ&s=03

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۴
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید