روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

توصیه

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۰۶ ق.ظ

آدمها توصیه هاشون فقط نگه میدارن برا دیگران

نوبت خودشون که برسه خود واقعیشون نشون میدن

 

نطق میکنه برای دختره که برای هر مرحله که رابطه پیشرفت میکنه باید جشن گرفت و نیازها و انتظارات دوباره چک کرده بشه  باهم

 

جشن پیشکش، چرا وقتی کسی خودش کوچکترین نیاز طرف مقابلش تو رابطه برطرف نکرده و به این مزخرفات اعتقادی نداره در عمل، بعد توصیه اش می کنه به دیگران

 

فقط یه دلیل داره که بعدن می گم بهت بانو، شایدم نگفتم...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۱
مریم بانو

نظرات  (۱)

استاکر نباشیم!

پاسخ:
خخخخخ جز حق بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیام پای همون کامنت بنویسم در حد یه کرم مرطوب کننده نیاز من مهم نبود حتی؟؟؟؟   بنابراین کامنت تو خونه ی من نزار و نظرت برا خودت نگه دار
درضمن هرکاری هم دلم میخاد می کنم به کسی ربطی نداره،

جواب بهتر نداری بدی؟  این سفسطه گری ها هم دوره اش گذشته، اصل بچسب که جوابی براش نداری. جز اینکه من بازیچه ای بیش نبودم که نیازهام بخواد مهم باشه برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید