روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

The Walking Dead

دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۳۵ ب.ظ

۳۰ ساعته که نخوابیدم حتی در حد چند دقیقه کوتاه

به خاطر واکینگ‌دد

۷ صبح قسمت جدیدش اومد قبلش هم مراسم اختتامیه و‌ مصاحبه و‌ جشن و‌این چیزا بود، اکراین انلاینش‌ پولی بود با اینکه قبلا میدونستم  اکران های مهم پولیه ولی بازم پیش‌خودم گفتم شاید این اخریش پولی نباشه و هر‌ راهی امتحان کردم و‌ هر سرچی‌ کردم نتونستم ببینم 

ساعت حدودا ۱۰ بود ک لینکش قرار داده شد، زبان اصلی

با سرعت مزخرف نت دان کردم، زنگ‌ تفریح‌ها تو مدرسه میدیدم و‌ الان و‌ این ساعت سرانجام بعد از چندیدن مرتبه تکرار بعضی صحنه ها بلاخره دیدم کامل

اما میدونی ک به پایان نرسیده چون تو قلب ما هست♥️♥️

 

از کشفیاتم: به احتمال ۱۰۰ درصد تنها سریالی ک بتونم باهاش زبان یاد بگیرم‌ با عشق و‌ خسته نشم همینه، پس احتمالا باید شروع کنیم از قسمت اول 🤩🤩🤩

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۳۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید