روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

walking dead

دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۱:۱۱ ق.ظ

واکینگ دد داره تموم میشه

دارم قسمت های آخرش با ولع تمام نشدنی ای می بینم. عقب مونده بود امروز کارهام کم کردم و  6 ساعت واکینگ دد دیدم

قسمت 21 فصل یازدهم جایی بود که بعد از این همه سال دلم برای نیگان سوخت

مثل یه پیرمرد پرتجربه نگاهم بهش افتاد و دلم براش سوخت

بعد واکینگ دد دنیا دیگه قشنگ نیست

از چیزهای سرگرم کننده هرکس علاقه به چیز خاصی داره. یکی خوردن یکی کتاب خوندن یکی خوابیدن گوش دادن موزیک و...

برای من جذاب ترین و دوست داشتنی ترین سرگرمی این دنیا تماشای واکینگ دد بود

- چیکار کنم بعد تموم شدنش؟؟

- تموم نمیشه تا زمانیکه تو قلبته

 

پ ن 1: عاقا این زنیکه پاملا و پسرش و .... نمونه عینی ج ا هستند خخخخخخخخ یعنی انگار اقتباس گرفته از ای را ن حکومت پاملا رو ساختن خخخخخخ خیلی باحاله

پ ن 2: من چیکار کنم دریل زن واقعیشو طلاق بده بیاد منو بگیره؟؟؟؟؟؟؟

پ ن 3: سوال بزرگ: کارول چ جوری طاقت میاره بغلش نمیکنه؟؟؟؟؟؟

 

پ ن 4: هدف: یه روزی می رم خارج دریل پیدا می کنم و میشینم کنارش و باهاش حرف می زنم و دستامو میگیره... یه روز پیداش میکنیم و میریم پیشش مریم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۳۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید