روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

کار

پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳ ب.ظ

مدرک ارشدم تقریبا دیگه آماده است

گواهی های کاریم رو دارم آماده می کنم

در کل مدارک داره آماده میشه

و حالا ک من دارم می افتم تو پروسه مهاجرتم

حالا از همه جا زنگ میزنن که عهههههه ما نمیدونستیم تو شهر... دکترای اخترفیزیک داریم

من: بله دیگه من هستم

میگن فکرشم نمیکردن تو این شهر کسی با این مدرک تحصیلی باشه اونم از دانشگاه های دولتی روزانه و خوب کشور

چرا حالا آخه

آخه لعنتیا چرا حالا

چرا اون موقع که من سگ دو میزدم که شناخته بشم به تخمتونم نبود

و حالا که دارم میرم از این ور اون پیشنهاد میدید بهم

یارو از صداسیما اومده میگه بیا برنامه در مورد نجوم میسازیم بشو مجری اش

از کانون پرورش فکری زنگ زدند بیا کلن نجوم ما رو دست بگیر

از انجمن نجوم زنگ زدند میگن کار نجوم برات پیدا کنیم میای تهران؟

آخه لعنتیا چرا الان که من اماده ی رفتنم

چرا الان که تصمیمم گرفتم

چرا الان باید آدمو بزارید تو دو راهی

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۱/۰۸/۱۹
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید