روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

اژدهای درون

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ

 

قدیما گفته بودم‌ همه ادمها یع باغ وحش درون دارند، شایدم ننوشتم ولی تو ذهنم بوده، به هرحال ب تو چ‌ ایراد میگیری دلم میخاد مینوشته بودم دلم نمیخواست نمینوشته بودم پس خفه شو
حس میکنم اژدهای درونم داره بیدار میشه، یه چیزی خیلی فراتر از سگ درونه

مثل تو‌ اون فیلمه گات اون دختره ی کون نشور اشغال عوضی نکبت ک مثل جنده ها میخنده ریدم ب اون قیافه ایکبیریش با اژدهاش کل کشور رو ب اتیش‌ کشید
تمایل ب انجام فعالیت های خشونت آمیز دارم، در حد قتل
دیگه دوست ندارم بمیرم دوست دارم آدم بکشم 😁😁

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۷
مریم بانو

نظرات  (۲)

امیلیا خیلی نایسه هیچ دختری به پاش نمیرسه عا بجز ستی

پاسخ:
امیدوارم نایست تیکه تیکه بشه ، همینجوری نمیره ، زجرکش بشه تا سقط بشه

دختره ی کون نشور اشغال عوضی نکبت = امیلیا جون؟

پاسخ:
آره قطعن امیلیای عن گه
البته در کنارش اسم بقیه دخترایی هم ک دنبال کونشون راه میری بزار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید