روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مریم

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ق.ظ

تو واقعن چی پیش‌ خودت فکر میکنی مریم

.............................

سر دردم‌ شروع شد.‌چقدر سرم ‌درد میکنه

امیدوارم بتونم بخوابم فقط

..............................

اون روزی ‌ک سارا ایمیل منو به حامد دید یه اهنگ‌ براش فرستاد از مرتضی پاشایی

اون روزا پاشایی رو بورس بود همه گوش‌ میدادن، منم مثل همه

صداش اهنگاش‌غم تو‌صداش همه اش رو دوست داشتم.

هنوز‌ هم اهنگ های مرتضی پاشایی‌‌ رو در قسمت دور‌ کامپیوترم دارم.‌ هنوز هم صدای مرتضی پاشایی و اهنگ هاش رو‌دوست دارم ، اما سراغش نمیرم ، چون هر اهنگی ازش منو یاد یه خاطره از حامد میندازه مثلا اهنگ زیادی، ولی میگم کاش ادمها آهنگ ها رو‌خراب نمیکردن.

خیلی بده ک ‌به خاطر اینکه یاد یه آدم نیفتی ، اهنگهایی ک‌ دوست داریو گوش‌ندی

لیست آهنگام زیاده

.................................

ته‌ دلم خالیه

..................................

حس میکنم تحقیر شدم
حس میکنم خرد شدم
جلو کسایی که میخواستم بهشون ثابت کنم ادم بزرگی ام ادم مهمی ام ، اما جلوشون خرد شدم
سر دردم‌ خوب نمیشه، عصبیه

.................................
من حتی برعکس نامم هم دوست دارم، میرم، یه پویایی تو این کلمه هست، ساکن بودن و سکون نیست، انگار پویاست در حال حرکته همش، این پویایی اش رو دوست دارم، حرکت میکنم ، ساکن نیستم

.................................
از خواب میپرم، قلبم به شدت میزنه، دقیقه ای هزاربار، انگار که‌هزاران کیلومتر مسیر را در سنگلاخ دویده باشم و‌ به هیچ‌ رسیده باشم، صورتم‌خیس اشکه ، انگار ک‌‌ عزیزی از دست داده باشم

 

................................

روز بعد:

چرا آروم نمیشم، نمیدونم؛ 

چرا یه جور دلشوره دارم، نمیدونم

دلم میخام بخوابم بعد بیدار بشم ببینم چقدر حالم خوبه، ذلم دیگه گریه نداره، چقدر دنیا قشنگه

با تعجیب بهم گفت تو چقدر تنهایی چقدر غمگینی

و هی با تعجب تکرارش کرد، و من فقط خندیدم

چرا آروم نمیشم؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟

...........................................

مقاله ات اکسپت شد؛ پایان نامه ات داره پیش میره

شوهری داری که خوبه و دوستت داره

دخترکی داری شیرین زبان که دوستت داره

پس دیگه آخه چه مرگته دختر دیگه چ مرگته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چته؟ چی می خوای؟؟؟؟؟

ای خدا؛

از دستت خسته شدم دیگه دختر ؛ تو چه مرگته آخه :( cryingbroken heart

.............................................

آرام آرام پیش می‌رود داستان من همینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۸
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید