روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بیم و امید

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۳۹ ق.ظ

نوشته شده پنج شنبه شب:

رفتم طلافروشی
میخاستم ی مقداری از طلاهام بفروشم
درواقع چیز زیادی هم ندارم
وقتی داشت نگین های گردنبدم رو درمیاورد بغض کردم
و یه عالمه فکر میچرخه تو سرم

ینی من دارم کار درستی میکنم؟
سوالی ک مدام از خودم میپرسم
ینی کار درستیه؟

هرچیزی ی قیمتی داره، همیشه برای ب دست اوردن ی چیزی باید چیز دیگه ای رو فدا کرد، پول، زمان، حتی گاهی خود آدمها رو

من واسه مهاجرت دارم چی فدا میکنم؟ 
دارم چه بهایی واسش میدم؟
پول
زمان
و‌ اگر شکست بخورم چی از دست دادم: پول، زمان
ارزشش داره؟؟
و‌ اگر موفق بشم چه بهایی داره دیکه غیر از پول و زمان؟
دوری از خانواده
افسردگی پدر و مادرم
افسردگی دخترک ب خاطر وابسته بودنش ب پدر و‌ مادرم

می ارزه ب اذیت شدن روحی روانی یک خانواده؟
ای خدا
نمیدونم
دارم میرم جلو اما نمیدونم و میترسم
و نگرانم
نگران مامان بابا
اگر موفق نشم که خب پول زیاد و زمان رو از دست دادم و برمیگردم
اگر موفق بشم باید ی کاری کنم زود بتونم مامان بابام بیارم
پس باید اونجا پول داشته باشم
پس باید حتمن و حتمن با فاند برم
ای خدا نمیدونم دارم کار درستی میکنم؟
......................
سوال امروز:
فنلاند ک خوبه چرا انقدر سرده 🥶🥶🥶
چند روزه دارم رصدش میکنم دمای هلسینکی بالای ۱۳ نرفتع انصافن
اخه تو ک انقدر خوبی چرا انقدر سردی
من حس میکنم برم فنلاند از سرما میمیرم
بعد برا تفریح مردم فنلاند کجاها‌ میرن؟ بیرون گردش و پیک نیک ک نمیتونن برن، پارک ک نمیتونن برن، فقط کافه و‌ کاباره میرن؟ 🤔🤔
وقتی انقدر سرده پس اصولن مردم همیشه یا تو‌خونه هستن یا سرکار پس چه جور شادن؟ 🤔🤔
اینا ک انقدر همیشه سردشونه وقت شاد بودن ندارن😬🥶🥶
اصن مگه میشه ادم کشورش رسما همیشه زمستون باشه و تازه شاد هم باشه
عمرن
اصولن باید همیشه مریض باشن سرماخورده و آنفلونزا گرفته
من عاشق تابستونم
فکر میکنم فنلاند برم از سرما میمیرم🥶🥶🥶

...................

شنبه:

رفتیم آتیه یه حس خوشحالی توام با نگرانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۸
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید