روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

...

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۲ ق.ظ

ی بار بهت گفتم اگر خواستی خراب کنی حداقل واسه چیزی خراب کن که ارزشش داشته باشه

 

اما متاسفانه بلد نیستی

من ۹ ماه تو شکم مامانم با هر ضربان قلبش قلبم تپیده و به تکامل رسیده. ۹ ماه از قلب من کنار قلب خودش مراقبت کرده که حالا هرکی از راه میرسه بخاد بشکوندش؟؟؟

 

مهم نبود برات خیلی وقت بود که مهم نبود از چی ناراحت میشم یا اصلن ناراحت میشم یا نه. ۷ ماهه دارم قرص های افسردگی مصرف میکنم فقط به خاطر رفتارهای نا حقی که باهام داشتی واسه همه وقتایی که لهم کردی و ندیدی

 

به الاف بودن تو  زنگیت ادامه بده

اینم قبلن گفتم بهت که من جذب مردای قدرتمند میشم. آدمی که انقدر بی هدف و بی هویته آدم جذاب و قدرتمندی نیست دیگه برام

دیگه بهت اجازه نمیدم باهام بازی کنی

به همون منابع آرامشت بچسب

 

..............

 

راستی پیامک‌هات هم اسپم‌ شده پس دیگه زحمت نکش پیامک نده چون بهم نمیرسه 😁😁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۷
مریم بانو

نظرات  (۴)

۲۹ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۳ همون همیشگی

من ب اندازه کافی ادم بوست اوردم الان میخام خودمو بدست بیارم

۲۸ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۵۵ همون همیشگی

اون داشته خودشو قابا مبکرده از پس ترک کردنش تا خودشو راضی کنه برو ببین با دید بازتر میفهمی خودت

پاسخ:
این تو بودی که آینده زیبا و مشترک باهاش میساختی و از احساس و دوست داشتنت بهش میگفتی، عمه من ک بهش نگفته دوسش داره تو بهش گفتی حالا یا مستقیم یا غیر مستقیم. پس ب نظر میرسه این تو بودی ک میخواستی ب دستش بیاری. خب برو حالا ب دستش بیار حسرتش نمونه ب دلت 😂😂
۲۸ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۰۴ همون همیشگی

سیمین اگر ابن حرفا زده دروغ گفته من هیچوقت به شکل مداوم با سیمین در ارتباط نبودم ک مخش بزنم اون کلا عادت داره به چاخاق دانشجوی پیام نور بوده و تمام وقت تظاهر میکرد که دانشجوی روزانه شیراز و میگفت پیش فلان استاد رفتم فلان که همش چاخان بود. و اما واقعیت ماجرا اینجور بود ک من بعد اینکه دکتری رفتم ارتباط مداوم نداشتیم گاهی اون گاهی من پیام میدادیم که بیشتر حول انجام یک کار بود که خب من انکار نمیکنم برای اینکه شکستش بدم ازش عکس میخواستم ک یا بره یا بده 🙄🙄اون اوایل ۹۶ ام که رفته بودم اردبیل ام ی بار شکست خورده بود پس بهش بگو شکر زیاد نخوره ارتباط اخیرمون ام از بعد پروپوزالم بود چون نمیدونم چرا وقتی ب مشکل میخورم فکر میکنم تقاص  اونوقتی ک باباش کرونا گرفت بعد عمل قلب و من بهش بی توجهی کردم دیگه بازم قصه تکراری ولی تو میدونی من هرز میرم ولی راجع به علاقه ام به تو هیچ وقت دروغ نگفتم گاهی ی دور میزنم ولی حول تو ام😅😘😘😘😘

پاسخ:
به من نزده این حرفارو، ب خودت زده. 
در گوشش از عشق گفتن احتیاج ب ارتباط مداوم نداره، ۴ سال درگوشش از عشق و ‌عاشقی گفتی، رهرو آنست ک آهسته و پیوسته رود
داستان همون شیره
............
 برو بهش پیام بده، بهش بگو چرا گفته بود بهت که تو ۴ ساله دنبالش بودی؟؟ چرا گفته تو‌خودتو کشتی که باهاش رابطه داشته باشی؟؟ چرا گفته عاشقش بودی؟؟
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۲۷ همون همیشگی

منم مثل تو افسرده ام و پوکساید میخورم فقط نگفتم ولی مهم نیست قدرت مند نیستم درست!!دارم تسلیم میشم درست!! ولی برام مهم بودی هستی 😡از پدرت بهم خبر بده🙄خیلی نگرانشم سهل انگاری نکنید😡ولی من باهات بازی نکردم این جبر زمانه جدامون کرده😑😑😑بلاخره لیپ تمام عیار شدم😂😂😅😅

پاسخ:
جدی بازی نکردی؟؟

هنوز ابراز علاقه ات و حرفای عاشقانه ات ب سیمین یادم نرفته ، هنوز یادم نرفته ک سیمین میگفت خودتو کشتی تا باهاش رابطه داشته باشی و‌موفق هم شدی، هنوز یادم نرفته سیمین میگفت چند سال انقدر قربون صدقه اش رفتی و از عشق بهش گفتی تا عشقت باور کنه، و‌ همه اینا درحالی بود ک بیشتر از سه سال از رابطه ما گذشته بود، و در کل این مدت تو تمام تلاشت کردی دل سیمین ب دست بیاری و البته موفقم شدی

البته این فقط ی موردش بود
اینا بازی کردن با من نیست پس چیه؟؟؟؟

چیزای دیگه هیچی، میشه لطفن فقط اسم این کارتو بگی چیه؟؟؟ بگو منم اطلاعاتم زیاد بشه
دقیقن تو به این کارا چی میگی؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید