روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

آقا

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۸ ب.ظ

اقا هم رفت
همونی ک من صداش میکردم آقای خاله معصوم
ما هردو پدربزرگ مادربزرگ هامونو آقا و مادر صدا میزدیم
و برای اینکه بدونیم درمورد کی داریم صحبت میکنیم میگفتیم مثلن آقای عمو محسن، یا آقای خاله معصوم
نمیدونم پدر و مادر من چه اصراری بر قابل سکونت بودن این کشور دارن
توی آبمون گله
هوا بی نهایت کثیفه
مرگ کل کشورو گرفته
ای بابا
آقای عمو محسن چقدر دلم برات تنگ شده عزیز دلم
بهترین پدربزرگ دنیا
امروز ک آقای خاله معصوم فوت کرد، یادت افتادم ، یادم اومد باز که چقدر وقته ک ندارمت چقدر زیاد
اخه چی میشد کجای دنیا تنگ میشد اگر تو زنده میموندی
مگه چقدر جا گرفته بود مهربون من
خدا رحمتت کنه مهربون
آقا ایران داره خراب میشه داره تبدیل ب ی ویرانه میشه خوب شد ویرانه ی ایرانو ندیدی
دوستت دارم، مریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۶
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید