روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Psoriasis

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۱ ب.ظ

میخام یه چیزی بگم
که فقط اینجا میتونم بگم
به مامی بگم نگران میشه و نمیخام نگران بشه 
من راستش ی خرده میترسم. دکتر میگه احتمال زیاد بچت هم میگیره چون توی دو نسل به طور پیوسته وجود داشته
نمیخام اینطور بشه. زشت شدم دیگه بدم میاد تو آینه خودمو نگاه کنم.
میگه نباید بزاری پیشرفت کنه وگرنه خیلی سخت میشه. و‌به مرور میزنه به مفصل هات و‌ اونجا درد شروع میشه مفصل هات درگیر میکنه ورم ، التهاب ، شل شدن مفصل ها ،  درد و ...
میگه ویتامین د و ویتامین گروه ب توی بدن رو‌ از بین میبره و‌همچنین فیبر بدن رو


اینکه سریع داره پیشرفت میکنه عجیبه
اخه چرا 
فقط ۷ ماه شده و زیاد شده رو بدنم
صورتم‌ اینجور بعد ران و زانو و‌ حالا کمر

راستش داره نگرانم میکنه و ی حسی ...
یه حسی نمیدونم،

من از بیماری نمیترسم 
از زشت شدن میترسم
از زشت شدن بدنم پوستم
از اینکه دیگران بفهمند و‌ بهم نزدیک نشن مثل کسی ک جزام داره
از این میترسم از اینکه بقیه بخوان ترحم آمیز نگاهم کنند و‌ تو‌ دلشون بگن آخی بیچاره

از این میترسم که دیگه نتونم کارای معمول رو‌ انجام بدم
حتی یه کرم مالیدن روی صورتم که نمالیدم مدتهاست که هیچ آرایشی ندارم
حتی صورتم دیگه شیو نکردم
حتی چیزهای ساده در زمره ی به خود رسیدن رو‌دیگه انجام نمیدم انگار میترسم به خودم نزدیک بشم
انگار ک میترسم ب صورتم دست بزنم

دخترک میگه مامان چرا همه جات داره بیماری پوستی میگیره همه جات بیماری میگیره و بعد میمیری؟؟
بعد شروع میکنه گریه کردن تا باهاش حرف بزنم و بگم تا زمانیکه به من نیازه داره زنده هستم

مامی هر روز سرچ میکنه و‌چیزای جدید پیدا میکنه برام 
آب هویج خوبه و برام اب هویج میگیره
اسفناج خوبه و‌یه قابلمه پر خورشت اسفناج درست میکنه برام
سالاد شامل سبزیجات خوبه و‌ برام درست میکنه
تو اینستا دنبال دکتر و دارو میگرده
پیدا میکنه و‌ هی بهم شماره میده
ولی من دنبالش نمیرم نه اینکه نخوام
بلکه امیدی به هیچکدومشون ندارم
امیدی ندارم که واقعن درمان داشته باشه و‌اینا ی مشت بازار گرمی هستن. 
نمیخام مرتب کورتون مصرف کنم با این همه عوارضی که داره
و طبق حسابی که کردم تا الان فقط ۷۰۰ هزارتومن خرج دکتر و‌دارو و... برای این شده
 برم کار کنم بعد مجبور‌ بشم به جای اینکه با پولش کیف کنم، خرج دارو دکتر کنم


همینه که میگن ایشالا سلامت باشی پول دوا درمون ندی. یه جورایی بده زحمت بکشی پول دربیاری بعد به جای اینکه کیفش کنی مجبوری بری خرج دوا دکتر بکنی😥

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۱
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید