روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Turn off

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۲ ق.ظ

آره همین واقعیت هاست و چیزی عوض نمیشه

و منم احمقانه تو دنیای خودم سیر میکنم یه دنیای خوب قشنگ که ملکه اش هستم که قوی ام

و مشغول میکنم خودمو در روز تا اگر سر روی بالشت گذاشتم از خستگی خوابم ببره نه اینکه یادم بیفته من کی ام و کجام 

گاهی هم اما یک لحظه ی سخت به خودم میام من کجام اینجا چ خبره من چکارم و سخته

وقتی راهی پیدا نمیکنی پس میزنی به بی خیالی خودتو گول میزنی

وقتی دردها رو نمیتونی حل کنی پس کلید رو میزنی turn off خاموش . حالا دیگه خوبه نه غمی نه شادی. و آره می ارزه

تا همین جا تجربه های غم و شادی بسه دیگه دیگه بقیه اش خاموش بریم جلو. فقط دخترک میشه دلخوشی دیدن چشماش دیدن خنده هاش حرف زدنش یادگرفتن چیزهای جدید میشه یه دلخوشی

می دونی دلم میخاد بنویسم و کلمات گم میشن چیزهاییه که نمیشه نوشتشون

شایدم گم نمیشن شاید این منم که جریت نوشتنشون رو ندارم جریت نوشتن از سوختن ندارم از باختن در مصاف دنیا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید