روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Change

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ب.ظ

لطفن ب من پیام نده

چون تو تغییر نمیکنی اینو خودت میگفتی که آدمها تغییر نمیکنن و اگر دم از تغییر کردن بزنن شعاره. گفتی خودتم همینطوری
من نمیتونم دروغ گویی و‌دورویی تحمل کنم و تو هم تغییر نمیکنی
و اگر بگی نه اینجور نیستی و من اشتباه میکنم بازم دروغه چون این حرف خودت بود که آدما عوض نمیشن
پس نه‌ من عوض میشم نه تو . نه من میتونم با پنهان کاری هات و چیزای دیگه کنار بیام‌ و نه تو‌ میتونی‌ رو‌راست باشی با من و تک پر
پس زندگی خودتو‌ بساز نیا طرف من تا حداقل چیزهای خوبی که ازت دارم‌ خراب نشه این لطفیه که میتونی بهم بکنی

..................

گول بازی دیشبو نخور اون آرزوی آخری بود مال ۳ ماه قبل یا حتی بیشتر رباتش نگه داشته بودم یه روز باهات بازی میکنم فکر میکردم خیلی خوش بگذره بهمون 😊

ک دیگه بازی کرذیم تموم شد

دیگه نه آرزویی مونده نه حتی تصور رویایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۵
مریم بانو

نظرات  (۱)

درست میگی ادما عوض نمیشن ولی من انقدر خاطرت میخوام ک میخوام مثل قهرمان های جاودانه داستانه ک نقطه ضعف شون به معشوق لو میدن بهت لو بدم میگم ک من عوض نمیشم عوضش کنترل تمام امکانات تک ناپری میدم به تو 😍😍😍😍😍😍😍

پاسخ:
جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید