روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

Others

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۳۱ ق.ظ

۱. نابالغی

وقتی مردی نمی‌تواند رابطه‌ای متعهدانه داشته باشد و نمی‌داند ممکن است اعمالش با پیامدهایی جدی همراه باشند، فکر می‌کند ماجراجویی‌های جنسی اشکالی ندارد. به‌گمان او، تعهد به رابطه‌ مانند کتی است که هر وقت دلش خواست، بسته به شرایط می‌تواند آن را در بیاورد.

۲. مشکلات جاری

ممکن است مردی مشکلی مانند اعتیاد به الکل یا مواد داشته باشد . شاید هم مشکل او اعتیاد به رابطهٔ جنسی است و بی‌اختیار درگیر رفتارها و افکار جنسی متعدد می‌شود. او با این کار خودش را تسکین می‌دهد.

۳. ناامنی

ممکن است مرد با فکر اینکه به‌اندازه کافی جوان (یا پخته)، خوش‌تیپ، ثروتمند باهوش و مانند آن نیست، احساس ناامنی کند. مرد برای تقویت غرورش، به‌دنبال جلب تأیید زنان دیگر است. او می‌خواهد ببیند که زنان دیگر او را می‌خواهند و ارزشمند می‌دانند.

4. ابهام درباره تعهد و لیمرنس

مرد ممکن است تفاوت کشش احساسی و عشق درازمدت را درک نکند. او ترشحات شیمیایی‌ـ‌عصبی سرآغاز رابطه عاطفی ـ که به آن «لیمرنس» می‌گویند ـ را با عشق اشتباه می‌گیرد. او درک نمی‌کند که در رابطه‌ای‌ درازمدت و سالم، در گذر زمان، لیمرنس با رابطه‌ای کمترآتشین اما معنادارتر جایگزین می‌شود.

5. خودخواهی

برخی مردها فقط به خودشان اهمیت می‌دهند. چنین مردی تا وقتی که به آنچه می‌خواهد می‌رسد، بدون پشیمانی و حسرت دروغ می‌گوید و پنهان‌کاری می‌کند.

6. خودیگانه‌پنداری

گاهی مرد باور دارد چنان خاص و بی‌همتاست که شایستۀ رفتاری ویژه و متفاوت با دیگران است. قواعد رایج درمورد او صدق نمی‌کند و او می‌تواند آزادانه با روابط خارج از رابطه اصلی‌اش به خودش پاداش بدهد!

7. فقدان کنترل محرک ناگهانی

برخی مردها هیچ‌وقت به زنی دیگر فکر نکرده‌اند؛ اما همین‌که فرصتی ناگهانی دست می‌دهد، بدون اینکه به پیامدهای آن فکر کنند، رابطه ای دیگر را شروع می‌کنند.

8. روند زندگی

افراد در جوانی به روش‌های مختلفی برای خودشان لذت و معنا خلق می‌کنند. گاهی رفتار مردانی که با بیش از یک زن رابطه دارند، مانند رفتار معتادانی است که هنگام ناخوشی به الکل یا مواد رو می‌آورند. اینجا مشکل مرد این است که دیگر نقطۀ محوری زندگی یک زن نیست!

 

9. احساس می کند دیگر مثل قبل به او اهمیت نمی دهید

 «در ابتدا همیشه به احساسات همدیگر توجه می کردیم. می دانستم این صمیمیت به طول نمی انجامد، اما چند سالی نگذشت که حس کردم دیگر برای او اهمیت چندانی ندارم، یعنی شاید اولویت دهُم او نیز به حساب نمی آمدم. و فهمیدم که زنی دیگر هست که به من بیشتر اهمیت می دهد.
 
10- عصبانی است اما نمی خواهد در مورد آن صحبت کند.

مردی که بجای صحبت درباره نگرانی هایش آن را در خود فرو می ریزد، از دیگر مواردی ست که برای تخلیه خشم خود در معرض روابط خارج از چهارچوب است. از آنجایی که هیچ یک از شما توانایی خواندن ذهن هم را ندارید بسیار ضروری است که آشکارا و به نرمی درباره مشکلاتتان با یکدیگر صحبت کنید.

11- احساس می کند به اندازه کافی قدر او را نمی دانید.

حتی اگر رابطه جنسی خوبی دارید، تحسین کردن می تواند رابطه تان را عمیق تر کند. سعی کنید هر روز حداقل یک بار از وی تعریف کنید، این رفتار باعث می شود 

12- شما دائما او را متهم به روابط با دیگران می کنید.

همیشه بخاطر بسپارید او وفادار است مگر آنکه خلافش ثابت شود. اگر خود مضنون هستید، حتما دلیلش را از خود بپرسید. آیا نوع خرج کردن یا ساعات کاری او ناگهان به طرز قابل توجهی تغییر کرده است، و یا شما احساس ناامنی می کنید؟ در مورد آنچه آزارتان می دهد صحبت کنید و  بپرسید چه نیازهایی دارد. بی جهت مشاجره نکنید.

13- می خواهد به شما نشان دهد که خوشحال نیست.

«ماه ها بود که به او می گفتم اوضاع چندان رضایت بخش نیست. حتی پیشنهاد کردم پیش مشاور برویم اما او نپذیرفت». رابطه یک شبه اش با زنی دیگر، آخرین تلاش او بود برای آنکه ناراحتی اش جدی گرفته شود، و این کار به طرز معجره آسایی موثر بود. یک رابطه خوب دو جانبه است و لازم است هر دو طرف برای یگدیگر تلاش کنند.

 

14. اراده ضعیف و نه نگفتن

برخی از مردان اراده ضعیف دارند و نمی توانند به موقعیتی که برایشان پیش می آید نه بگویند.

 

15. ترس از وابستگی و صمیمیت زیاد

برخی از مردان دوست ندارند که وابستگی عاطفی داشته باشند و از اینکه خود را متعلق به کسی بدانند می ترسند و برای خودداری از ایجاد صمیمیت به سمت ارتباط با دیگران می روند

 

🤔🤔🤔🤔🤔🤔

 

حقایق:

حقیقت شماره 1: اغلب مردانی که به سراغ رابطه ای دیگر می روند، همچنان عاشق فرد قبلی هستند.
 آنها تنها از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند.  و نمیدانند مشکلات رابطه شان را چگونه حل کنند.

 

حقیقت شماره 2: مردها اغلب با کسی دوست می شوند که با او آشناییِ قبلی دارند.
 
مردها معمولا دوست خود را در خیابان و یا مهمانی نمی جوید. بلکه این شخص اغلب همکار، دوست خانوادگی و یا کسی است که به نحوی با او آشنایی قبلی دارد.
 

حقیقت شماره 3: اگر مردی در میان رابطه است نمی توانید کاری از پیش ببرید.
 
ممکن است به شما قول دهد که این رابطه را به پایان می رساند. اما موضوع به آن سادگی که فکر می کنید نیست. هیجانات و مسائل یک رابطه جدید چیزی نیست که بتوانید به راحتی به آن خاتمه دهید. به احتمال زیاد این رابطه به جدایی و یا شکست می انجامد، مگر آنکه او تصمیم بگیرد به روابطش پایان دهد و یا متوجه شود که هیچکس را به اندازه شما نمی خواهد.
 

حقیقت شماره 4: حتی بعد از برطرف شدن مشکلات، مرد ممکن است دوباره فیلش یاد هندوستان کند!
 
شاید او همچنان عاشق باشد و بخواهد رابطه اش را نجات دهد، اما متاسفانه باید بگوییم او زن های دیگر را از یاد نمی برد. ممکن است گاهی دلتنگ خوش گذرانی و بی مسئولیتی و رابطه جنسی نامشروع شود.

.......................................................

 

خب حقایق ک‌ دیگه فکته و مشخص اصن من هلاک حقایقش شدم خخخخخخ

اون دلایل نمیدونم کدوماش بود 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید