روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پدر

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۰۹ ق.ظ

میگن بچه اعتماد به نفسش رو از پدر میگیره

اونم البته تا سن 3  4 سالگی

گاهی اوقات نوشته هام رو برای علی میخونم اینم مینویسم که یه روزی براش بخونم

رفتارهای من با علی داره نمود خودش رو نشون میده تو رفتارهای علی با دخترک

همونجوری که با من رفتار میکنه با اونم رفتار میکنه در قالب کوچیکتر

هرکاری میخواد دخترک بکنه همش نه میشنوه ازش نکن می افتی نکن میریزی نکن خرابش میکنی. من مطمینم می افتی من مطمینم نمیتونی من مطمینم الان لیز میخوری 

و هرچی ام من تلاش میکنم میگم من مطمینم تو میتونی من میدونم تو نمی افتی اگر هم افتادی اشکالی نداره من میدونم ظرف از دستت نمی افته اما اگرم افتاد اشکال نداره فدای سرت

ولی بازهم حرفای من تاثیر انچنانی نداره

امروز علی بعد از مدتها دوباره زدش سه تا زد تو گوشش اروم زد ولی بلاخره زده بود

دویدم دستش گرفتم از پشت نذاشتم ادامه بده.  و دخترک با بغض و گریه میگفت ببخشید ببخشید

این ببخشید گفتناش دل آدمو آتیش میزنه

چندساعتی ک گذشت و دخترک هم مثل همیشه مثل همه بچه ها بخشید

علی گفت بازی کنیم با دخترک شروع کرد بازی کردن و دخترک در قالب بازی میزد گاز میگرفت مشت میزد با تمام زورش میزد میخاست انگار انتقام بگیره میزد و میزد علی دستش نشون داد جای گاز دخترک

و من فکر میکنم چرا باید اصلن جوری رفتار کنه که کار به اینجا بکشه

چرا اصلا باید جوری رفتار کنه که دخترک بهش فحش بده

آره فحش دادن خیلی زشته ولی وقتی ادم گنده نمیتونه جلوی خودشو بگیره چه توقعی از بچه 6 ساله اس

...........................................................................................................

منم مقصرم

منم جلوی دخترک پدر رو بزرگ جلوه نمیدم منم با دخترک همراه میشم و این اشتباهه

ولی یواشکی بگم 

اینجا بگم که مال منه

من راستش یه جورایی توی دلم خوشم میاد از این چیزا

یعنی یه جورایی خوشم میاد که دعواشون بشه خوشم میاد دخترک از پدرش بدش بیاد خوشم میاد که حسابش نکنه خوشم میاد که رابطه اشون خوب نباشه خوشم میاد که دخترک ازش دور بشه

چرا خب راستش دقیق نمیدونم چرا یه جورایی دلیلش انگار زیر یه عالمه لایه پنهانه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۷
مریم بانو

نظرات  (۳)

شاید ذهنت و ضمیر ناخودآگاهت خیلی مشغول یه سری افکار باشه و نتونی این توجه رو متمرکز کنی که اون فکر رو حل کنی و ذهنت شلوغه که باعث این اتفاق شده. اگر که دوست داشتی، با یه آدم حاذق صحبت کن، حالا مشاور یا یه فرد قابل اعتماد و کسی که قبولش داشته باشی، و از حرف زدن باهاش هم آرامش بگیری هم واقعا بتونه کمکت کنه، میتونه خیلی کمک کننده باشه. بعدا برای دخترت خدای نکرده مشکلی پیش بیاد که بگه من همه این سالها از پدرم دور بودم و این کاستی که الان تو شخصیتم پیدا کردم برای اون دوریه خیلی بده.

پاسخ:
ممنون 🥰🥰

بهار هستم. از آشناییتون خوشبختم.

امیدوارم از جسارت بی جای من ناراحت نشده باشین🌸

پاسخ:
نه عزیزم اصلا ناراحت نشدم. ببین من خودم رابطه ام با دخترم خوبه درواقع عالیه
قضیه اینکه میتونم بشینم با باباش یعنی شوهرم حرف بزنم و مطالب روانشناسی از اثر رفتارش بر دخترمون بگم یا ببرمش مشاور باهاش حرف بزنه. این کارا رو‌میتونم انجام بدم و با شناختی ک از شوهرم دارم قبول هم میکنه

و اشتباهم اینکه انجام نمیدم. انگار دوست دارم وضعیت و رابطه بینشون همینجور بمونه. نمیدونم دقیقا چرا
شاید میخام انتقام رفتارهایی رو‌ ک ‌با من داشته اینجوری ازش بگیرم که این دختر و‌پدر از هم‌ دور بشن و ‌نظاره‌ گر فقط باشم و با اینکه میتونم پدر رو‌تغییر بدم اما اینکارو نمیکنم انگار میخام دختر از پدرش دور بشه
خودم فکر کنم بیشتر نیاز ب مشاوره دارم 🥴🥴

سلام. من واقعا کاره ای نیستم ولی میشه به عنوان دختری که اینطوری بزرگ شده بهتون بگم این دخترک چقدر ضربه میخوره از این کار بعدا؟ و از شما و پدرش متنفر خواهد شد که اینکار رو باهاش کردین. لطفا مراقبش باشین خدا این هدیه رو الکی بهتون نداده که با خوشتون اومدن از دعوای اونها زندگیش و اعتماد به نفس و اعصاب و ضمیر ناخودآگاهش رو خراب کنین. هرچقدر هم پدرش رو اعتماد به نفسش تاثیر بذاره و شما نتونین رفتار همسرتون رو تغییر بدین، رفتار خودتون به همون اندازه تعیین کننده ست. حداقل ۱۸-۱۹ سال بعد به خودش نمیگه پدرم اینجوری بود، مادرم هم همراهیش کرد و از هر دوشون به یه اندازه متنفرم. دلش با یه نخ نامرئی به شما بند می‌مونه. تا لب پرتگاهم بره پرت نمیشه پایین.

مراقب خودتون باشین.

پاسخ:
سلام خیلی ممنون از کامنت و‌نکاتی که گفتید سعیم رو میکنم
کاش اسمتونو‌مینوشتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید