روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دنیا

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ب.ظ

چت های خودمو بخونم به نظر حقایق بیشتری درش وجود داره. حقایقی که من هیچ وقت ندیدم

 

مثل وقتی که بهت گفتم دوست داشتن مسولیت میاره و تو جواب دادی که اهل مسولیت نیستی

 

همین دو جمله ردوبدل شده رو با فکر میخوندم الان اینجا نبودم.

 

چقدر از سربالایی رابطه هات حرف زدی میگفتی رابطه ات با بقیه سربالاییه و با من سرازیریه

و الان کلاً به معنی جدیدی از سربالایی و سرازیری رسیدم

 

من نمیدونم تو با این قلبت چه توانایی تو سربالایی ادامه دادن داری

من والا تنها باشم سربالایی دو قدم بیشتر نمیتونم برم

تو چجوره که چند ساله داری سربالایی میری و از نفس نیفتادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

یادم میاد که سیمین همون سارگل گروهه خخخخخ

و بقیه عاتکع محبوبه و …… از عاتکه چخبر راستی

 

من اگر ارزشش داشتم اینا بعد از این همه مدت بازم تو زندگیت نبودن

من اگر کافی بودم ……….

ای روزگار

 

میدونی یه چیزیو با تمام وجودم میخام. من که زورم نمیرسه اما امیدارم دنیا ازت انتقام بگیره. نقطه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۰
مریم بانو

نظرات  (۲)

اخه همیشه حق با توعه منم میدونم ببین من مث ستی که تا ی فاصله ای از تو اینور و اونور میری بازیگوشی میکنه ولی جهت حرکتش با تو یکی عه🙄🙄🙄

پس نگووووو اونجوررر🤨🤨🤨

پاسخ:
اره من فقط تحملشو ندارم.

با تمام وجود میخای دنیا ازم. انتقام بگیره؟😶😶😶😶😶

عزیزم من هیچ سربالایی رو نرفتم🙄🙄 هیچ وقت بیش از تو نخواستم و نمیخوام🤔🤔🤔فکر کردم ی مدت تنها باشیم یادمون میاد بهم وصلیم 😏😏😏😔😔😔😔اگر خیلی ناراحتم کنی داس ام میگیرم و میاما

پاسخ:
 آره اگر با حق منه انتقام بگیره
که البته حق با منه وقتی قربون صدقه بقیه دخترا میری بعد میگ خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید