روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

فکر

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۵۸ ب.ظ

خب من میشه گفت از اول عید هیچ کار مفیدی در زمینه درسم نکردم.

و برنامه داشتم امروز دیگه جدی ادامه بدم بعد از انجام کارهایی که قرار بود بکنم

و دلم میخاست رفرش بشم پس اول خوابید یکساعتی بعدش بیدار شدم میوه خوردم و حالا نشستم  پای لب تاب

اما انگار چون خیلی دور بودم سخت هم نزدیک میشم هرچی میکنم نمیتونم تمرکز کنم روی این کد فکرم همش میپره

خب خواستم بنویسم این پرش فکری کمتر بشه

من خوبم و کارایی که قرار بود رو انجام دادم اما الان دیگه باید نمودارم رو بکشم و بقیه مقاله ام کامل کنم. پس استوپ لطفا

آها یه کار قدیمی خخخخخ یه کاغذ میزارم کنار دستم هروقت وسط کاری چیزی به ذهنم رسید که باعث میشد فکرم بپره توی اون کاغذ مینویسمش و به خودم میگم الان فقط درس. درس که تموم شد کاغذو بردار و بشین تا صبح به چیزهایی که نوشتی فکر کن انقدر فکر کن فکردونت بترکه خخخخخخخ

........................................................................................

نیم ساعت بعد نوشت:

 

دمت گرم انصافا نوشتن معجزه میکنه و ایضا توضیح درسی بلند بلند برای خودم و نوشتن نکات کدها

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید