روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مهرآفرین

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۰۸ ب.ظ

من هیچ وقت دوست نداشتم جای کسی بود. جای خودم بودن رو دوست داشتم. همین خودم بودن همه چیز خودم رو دوست داشتم.

 

اما این چند روزی غبطه خوردم . غبطه خوردم به دختری که دوست داشتم مثل اون باشم دوست داشتم شخصیتم یه کم مثل اون میبود یه کم محکم با عزت نفس .  همیشه تحسینش میکردم حتی قبل اینکه مثل حالا بشناسمش. کاش میتونستم بهش بگم که چقدر تحسینش میکنم.

 

حالا فکر میکنم اگر مثل اون بودم .... چه خوب میشد

چه محکم

چه قوی و پر قدرت

چه عزت نفسی

 

و یادم میمونه که داستانش رو برای دخترک تعریف کنم. وقتی بزرگ شد یاد بگیره که شخصیتش چقدر ارزش داره و دم دستی نباشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۹
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید