روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خواب

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ

خب این طبیعیه وقتی تا ۲ شب میشی پای اینستا و عکسا و کلیپ های دریل نگاه میکنی شبم خوابشو ببینی . دریل و گلن باهم بودند دستاش یخ کرده بود انگشتاش بی حس شده بود.

 

امروز صبح خواب دیدم هه فامیل باهم رفتیم شمال خونه خاله نرگس بعد همه از هم میپرسیم کرونا ندارید که چون کسی ماسک نزده آخه همه آشنا هستند . منم میگم کرونا ندارم ولی آبریزش بینی داشتم و نگفتم. روز اول چندتا از خانم‌ها برای همه شام و ناهار درست کردن و مخصوصاً مامانم همه خانم‌ها خیلی خسته شدند چون جمعیت خیلی زیاد بود و مرداها هم در حال استراحت یا بازی یا گشتن بودن روز دوم من ناراحت شدم از این وضعیت و بلند رفتم اعلام کردم از این به بعد ما خانم‌ها تنها یک وعده غذایی درست میکنیم یا شام یا ناهار و وعده دوم رو یا چیزی نخورید یا به عهده خودتونه. البته که مخالفانی هم داشت ولی من کوتاه نیومدم.

 

اینم از اثرات کرونا و تفکرات فیمینسی روی خوابهام

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید