روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خونه ی ما دوره دوره

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ

بیدار میشم بی حال و حوصله ام دلم گرفته

حوصله ندارم لباسهایی که دو روزه شستم هنوز تو سینی روی اپن هست هنوز نبردم تو حیاط رو طناب آویزون کنم گاز انقدر کثیفه سیاه شده

بهش زنگ میزنم

خواستم فقط یه سلامی کرده باشم ولی طول میکشه بیشتر از یه سلام. دلم میخاد

صبونه می خورم و این آهنگ تازه کشف شده ام رو گوش میدم

#مرجان فرساد_خونه ی ما

 

ریتم آرام آهنگش رو دوست داشتم. ولی فهمیدم تنها چیزی که توی این آهنگ دوست دارم فقط ریتم آرومش نیست. بلکه دنیاییه که منو میبره توش همه چیزش رو داره توصیف میکنه

شارژگوشیم کم میشه خاموش میکنم میزنم به شارژ

حوصله ندارم. میرم جلوی آینه آرایش میکنم رژ قرمز میزنم موهامو شونه میکنم دنبال عطر میگردم پیدا نمیکنم عطر علی رو میزنم.

پیش خودم میگم امروز خونه رو تمیز کنم

من فکر میکنم زنها دو موقع رژ قرمز میزنن یا زمانیکه خیلی خوشحالن یا غمگین

انگار میخوام یه چیزیو عوض کنم

شاید میخام خودمو عوض کنم

 دلم یه کم شادی می خواد

.............................................................................................

علی از سرکار میاد برا ولنتاین برام خرس قرمز خریده و یه استوانه گل هردو خوشگلن

انقدر امسال ولنتاین ولنتاین کردن که اینم رفت تو فازش

............................................................................................

از خودم بدم میاد حالم از خودم داره بهم میخوره

..............................................................................................

چقدر سست و پست شدم من اینجور نبودم چقدر کوچیک شدم.

هر ثانیه یه تصمیم میگیرم و هر دقیقه تغییرش میدم

خودمم نمیدونم چیکار کنم هردقیقه تصمیماتم عوض میشه

چقدر احساس ضعف و ناتوانی دارم

..........................................................................................

پ.ن: من چرا انقدر دست پختم بده؟؟؟؟؟؟ چرا من نمیتونم یه غذای خوب و خوشمزه درست کنم

چقدر من بی استعداد و خنگم حتی تو آشپزی کردن

چقدر احساس ضعیف بودن و ناتوانی دارم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۵
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید