روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خواب

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ق.ظ

27 اردیبهشت 99

سه: فیلم زامبی نبینی وقتی شب دخترت میخابه
دو : فیلم ازدواجی ببینی
یک: فیلم عاشقانه حاوی رقص و آواز و شعر و بوس داشته باشه میتونی ببینی

بهش گفتم خواب بد دیدم. راه حل های بالا رو داد ک دیگه خواب بد نبینم.

خواب بد بود یا نه. نه بد نبود

تکرار زندگی بود

داشتم با علی ازدواج می کردم. حتی تاریخش رو خودم تعیین کردم 20 اسفند 99 و به خانومی ک ازم امضاها رو میگرفت گفتم این تاریخ تولد حضرت معصومه است
مادر بزرگم رو سرم پول سکه ای میریخت و برام شیرینی نارگیلی خریده بود تا وقتی برگشتیم خونه به مهمونا بده. مامانم خوشش اومد و از شیرینی نارگیلی ها میخورد. همه خوشحال بودند. نمیتونستم خوشحالیشونو بهم بزنم

خیلی کم وقت داشتم. و قدرت گفتن نه رو نداشتم. میخاستم به علی بگم اینجا نیاد و برگه ها رو امضا نکنه. اما انگار تواناییشو نداشتم. انگار یه اجبار مطلق بود بدون هیچ اختیاری. نمیتونستم با هیچ کس حرف بزنم. و مستاصل شده بودم. فقط زنگ زدم. گفتم تقریبا تموم شد. فقط امضاهای علی مونده که عصر یا فردا میاد میزنه. دیگه تموم شد خدانگهدار.

20 اسفند تاریخ تولد دخترک است.

تو خواب وقتی یکی بهت حمله میکنه فرار میکنی وقتی یکیو ملاقات میکنی میتونی حرفهایی ک میخای بهش بزنی وقتی تو یه اتاق گیر میکنی میتونی بگردی راه فرار را قهرمانانه پیدا کنی. تو خواب حتی میتونی دستات باز کنی و پرواز کنی. میتونی با هرکسی بجنگی و پیروز بشی
وقتی در یک خواب قدرت اختیار ازت سلب بشه ....

پس جواب این سوال:  - از کی ترسیدی؟  - از خودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید