روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دوسر برد دو سر باخت

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

 

نوشته شده در 15 اسفند

میدونی باید بیشتر همو میشناختیم
و تو باید خودتو بیشتر میشناختی
و همینطور من
تو باید به این فکر میکردی که از زندگی چی میخای از زن گرفتن چی میخای. اصن زن چیه برات ازدواج ینی چی
و من هم خودمو
میدونی من فکر میکنم تو از این زنایی باید میگرفتی که بوی قرمه سبزی و پیازداغ میدن همیشه. چندتا بچه قد و نیم قد ، بری سرکار بیای خونه بچه ها بپرن بغلت. زنت بگه : آقا ممنون میوه خریدی قربون دستات. بیا بشین پای سفره . و سر یه کاری هم بره و حقوق داشته باشه
ولی یه جا اشتباه میکنیا. زنیو نمیتونی پیدا کنی که هم بوی قرمه سبزی بده هم درآمد داشته باشه.
چیزی ک تو از من توقع داری
آقا زنی نیست که همه این کارها رو بتونه درست انجام بده مگر یه زن افسرده ی فرسوده و خیلی خسته و بدون انرژی

و میدونی چه حسی دارم. حسی که تو به من میدی اینه چیزی که حس میکنم تو منو اینجور میبینی . حس میکنم منو به عنوان یه منبع کسب درآمد و همچنین یه خدمتکار میدونی
تو دوتا چیز از من میخای پول و کار
و این به من حس بی ارزشی میده. حس اینکه تو انقدر بی ارزش به من نگاه میکنی

این مشکل تو نیستا. تو اینجور بزرگ و تربیت شدی. اینجور برا ادمها ارزش گذاری میکنی. دقیقا خانواده ات هم همین حرفا رو میزنن. و جمله معروف خانواده اتون: کسی ک ب درد ما نخوره ؛ آدم به دردنخوریه کلا
.......................................
 و حلقه ی معیوب زندگی ما:
من زن آشپز و خدمتکار نیستم نبوده ام و نخواهم بودم. تلاشمو میکنما ولی بیشتر از این از پسم برنمیاد
تو میای خونه غذا هنوز آماده نیست. یا مثلا عسل تو یخچال نیست. ناراحت میشی طلبکارانه حرف میزنی که کارامو انجام نمیدم "کارامو".
خب منم خیلی کارا رو انجام دادم ک مربوط با تو بوده. حالا تو دستت میکشه مثلا یه عسل بزاری بزاری تو یخچال
ناراحت میشم که مثل یه کلفت باهام حرف میزنی
میخام تلافی کنم
و تبدیل به یه حلقه میشه
میدونی خسته شدم از باهات بودن
.......................................

زندگی مشترک یعنی : ما در همه چیز مشترکیم ، در کار بیرون یا خونه آشپزی ، مادیات و هم معنویات . اگر من ناراحت باشم تو باید درش مشترک باشی با من و برعکس . اگر تو شاد باشی من باید مشترک شوم با تو شادی ات را. ناراحتی من برات مهمه و در شادی ات هم منو شریک میکنی . اینجور اگر همه چیز مشترک باشه دو شریک میکوشند برای بهتر شدن . به خاطر اینکه در نفع و ضرر شریکند و این یا دو سر برده یا دو سر باخت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید