روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

ظاهر

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

از وقتی یادمه این مرده یک نمونه فرد مهربان خانواده دوست تو اقوام معرفی میشد یه مرد با اخلاق و مهربون
با همه بچه ها رابطه خوبی داره حتی با دخترک من
حتی با من وقتی کوچیک بودم
برای دانشگاه قبول شدنم بهم پول هدیه داد
از نظر کاری هم با اینکه پدرش وضع خوبی داشت ولی خودش از صفر شروع کرد الان کارخونه داره و خونه و ماشین خارجی و....
وقتی ک ازدواج کرد میگفت زن خوبی پیدا کردم
همیشه هم تو محافل فامیلی رابطه ی خوبی پر از احترام باهم داشتند
یه دختر 8 ساله داره ک خیلی همیشه بهش میرسید
برای زنش ماشین خرید و زنش را تشویق میکرد دنبال علایقش بره کلاس موسیقی و رقص و....
خونه شون تو یه برج 30  یا 40 طبقه است یادمه ی بار زنش میگفت خونه اجاره کردیم طبقه ی چهلم
یکی ازش پرسید شما ک خونه دارید چرا اجاره
خندید گفت اره خونمون تو همون برج هست طبقه اولش ولی من چون طبقه بالا دوست داشتم اقامون واحدمون را اجاره داد و اون بالایی رو اجاره کردیم
یادمه اومدم خونه اینو برا علی تعریف کردم ک ببین چقدر شوهرش دوسش داره

دیشب طی یک خبر بسیار غیرمنتظره شنیدم جدا شدن
نه فقط من بلکه هرکس خبر را شنید چند ثانیه شوکه شد و مات
مگه میشه آخه اینا ک فوق العاده بودن.
اره شد
حالا شنیدم ک زن مشغول ب کار شده تو ی ارایشگاه ک پول دربیاره برای خودش و بچه اش
از شوهرش خواسته دختره پیشش بمونه و شوهرش قبول کرده و دختره را داده به زنش

شنیدم ک مادرشوهر سبب طلاقش شده. همونطور ک سبب طلاق دوتا عروس دیگه اش هم شد. از بس ک بهشون فحش میداد و بدوبیراه میگفت و توهین میکرد. یه زن مریض ک خودش را مالک پسراش میدونه. و انقدر در گوش پسراش خوند ک زندگیهاشونو نابود کرد. و اجازه نمیده پسر کوچیکش هم ازدواج کنه. میگه بره دوست بشه ولی ازدواج نکنه با کسی. میگع پسرای من هردختری را بخان باید داشته باشن حتی چندتا همزمان ولی نباید ازدواج کنن باهاشون

نمیدونم وقتی یه مردی زنی را دوست داشته باشه. چقدر پشتیبانش میشه حتی درمقابل مادرش درحالیکه مقصره

نتیجه: ظاهر رو قضاوت نکنید شاید بهت زده بشید از جریانات واقعی
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۹
مریم بانو

نظرات  (۳)

شاید هنوزم داری از روی ظاهر قضاوت میکنی!!!مردا معمولا برای زن توی روی مادرشون می ایستن اگر اینکار نکرده عجیبه پس بازم مث اون خوشبختی کذایی زود قضاوت میکنی

 

پاسخ:
اره خودمم به این فکر کردم ک این اقا ازش بعیده تحت تاثیر حرفای مادرش باشه

یا تصورم از این اقا اشتباه و براساس ظاهری ک ازش دیدم قضاوت کردم ک ادم خوبیه

یا ماجرا طور دیگه ای بوده نه اینجور ک الان همه مادره را مقصر میدونن
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۱ هیوا جعفری

خیلی عجیبه... چطور یه مادر دلش میاد خوشبختی بچه شو نابود کنه فقط چون دلش نمی خواد زن داشته باشه :/

پاسخ:
خودش رو مالک بچه هاش میدونه.
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۸ حسن مجیدیان

دردآور...

پاسخ:
😢😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید