روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

علی

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یه موقع هایی فکر میکنم که علی خیلی برا من زحمت کشیده تقریبا همیشه اولویت اولش من بودم
خیلی وقتا اولین حقوق یا پاداش کاریش رو تماما برا من چیز خریده
حتی برا تولدم قرض کرده هدیه خریده
من اوایل ک 19.  20 سالم بود اخلاق خیلی گندی داشتم و خیلی خوب منو تحمل میکرد اون موقع تا بزرگ بشم
در تصمیم گیری های فردیم به آزادی من احترام میزاره
انقدر ب من اعتماد داره که ده ساله بدون اجازه من یا یواشکی حتی دست به گوشی من نزده
اجازه تحصیل تو ی شهر دیگه ای ک کم مردی میشه ب زنش بده
یه مردیه که خودم یواشکی شنیدم از چند نفر دخترای فامیل که دوست دارن مثل اون رو پیدا کنند
در نقش شوهر فوق العاده است
فکر میکنم چرا با این همه خوبی هاش اما من هیچ وقت عاشقش نشدم؟؟؟؟
1. شاید پی ریزی رابطه ما خیلی بد بود. یه ازدواج سنتی بدون شناخت کافی. و دقیقا حرفی که ده روز قبل عقد بهش زدم این بود که : من از نظر عقلی به جواب مثبت رسیدم. ولی از نظر احساسی هنوز ب نتیجه ای نرسیدم.
یعنی درواقع نوع شناختی که توی چارچوب خواستگاری سنتی از هم پیدا کردیم. مبتنی بر ویژگی های خانوادگی و گاها فردی بود. نه قلب هامون
2. شاید گذراندن دوره ی بسیار بدی در ابتدای شکلگیری رابطه در زمان عقد. ما دوران قبل از عقد طولانی ای نداشتیم. پس دوران عقد خیلی مهم میشد طبیعتا که بنای یک زندگی باید روش ساخته میشد. ولی بسیار بد سپری شد. همه چیز بد بود. اون باید تو همین دوران قلب منو به دست میاورد. اما طوری از هم دور شدیم که هرکدوم یه طرف کره زمین ایستاده بودیم
3. شاید هم من یه آدم قدرنشناس زبان نفهم خر هستم. که علی هرچی خوبی میکنه میبینم اما باز دل نمیدم بهش. یعنی خوشی زده زیر دلم. یعنی یه آدم قدرنشناس عوضی ام. فکر میکنم کی ام مثلا. یه زن بی لیاقت نمک نشناسم. که تا علی رو دارمش نمیفهمم و حتما باید از دستش بدم تا بفهمم که چقدر دوسش داشتم. هان؟؟
4. شاید هم من یه آدم مریضم و دمدمی مزاج. یعنی از نظر روانی مریضم. و هرکس جای علی بود همینطور بودم. که هرکس از راه برسه دهنم اب بیفته مثل دقیقا بیماری که باید قرص مصرف کنه هستم. یعنی شخصیتی مریضم

 یه روزی 6 سال پیش. یکی بهم گفت پاشو بی هیچ دعوایی چمدونت رو ببند و برگرد خونه بابات و به شوهرت بگو دوباره بیا خواستگاریم . دفعه پیش خودمو به دست آوردی. اینبار دلمو به دست بیار
بهش گفتم نمیشه جوک میگی
گفت اگر نکنی بیشتر دور میشی ازش
شاید باید همون موقع به حرفش گوش میدادم...

نمیدونم... علی انقدر خوب اما من هیچ وقت عاشقش نشدم چرا واقعا؟؟؟!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
مریم بانو

نظرات  (۴)

۱۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۰ ابوالفضل سجادی
ببین
الان اگه برای شاد شدن علی کاری میکنی ، بهش متعهد هستی یا ... یعنی عشق !
نمود بیرونی داره اما شکل اش با ذهنیت ات فرق داره
بازم به علی بگو مشکلت رو و ازش کمک بخواه
شاید راه حل خوبی به ذهنش برسه
معمولا قدری جدایی خوبه !
باعث میشه جای خالیشو احساس کنی و بفهمی که عاشقشی ! بهتر بگم دیگه شرایطی که عادی شده برات یه تکونی میخوره

پاسخ:
جدا ک هستیم . من 3 روز در هفته رو برای دانشگاه ی شهر دیگه هستم کلا
نمود درونی رو چکار کنم؟؟؟😐
ادم یه موقع هایس برای اطرافیانش کارهایی انجام میده که مثلا از روی وظیفه یا نقش مادری و همسری و .... یا احساس مسئولیته. نه از روی عشق
اما یه موقعی هم هست آدم جدا از وظیفه یا حس مسئولیت پذیری کاری انجام میده چون دلش میخاد. دل میکشه چون با عشقه
۱۲ دی ۹۷ ، ۲۱:۳۹ ابوالفضل سجادی
عشق از ته دل ...
همین قدر که بهش فکر میکنی و دوستش داری و برات با بقیه فرق داره تو از ته دل عاشقشی !
و قرار نیست مثل دخترای 16 ساله عشق ات بروز پیدا کنه
در هر سنی یک نمودی داره عشق !
خودت رو با بقیه مقایسه نکن
پاسخ:
اره خب . کاش 16 ساله بودم😆
خب ادم باید حس کنه که عاشق یه نفره مگه نه؟؟؟؟
و باید یه نمود بیرونی داشته باشه😐
حس خوبی داشته باشه. بی تفاوت نباشه.....
۱۲ دی ۹۷ ، ۰۸:۳۹ هیوا جعفری
عشق به اختیار خود آدما نمیاد که... حالا چه ایشون با اون همه خوبیش باشه چه یه غریبه
شایدم عاشقش هستین ته قلبتون ولی به اون حس اهمیتی نمی دین. بیشتر توجه کنین...
پاسخ:
از کجا باید بفهمم ته دلم عاشقشم یا نه؟
سلام
ببخشید نظر میدم بنظر من عشق دلیل نداره. یعنی اگر با دلیل بخوای بگی عاشق کسی هستی دیگه عشق نیست معامله ست  
عشق خیلی معنی داره اما دلیل نداره
پاسخ:
اووووم 
دلیل ک خب نمیدونم راستش.
ولی بازم در رسیدن به جواب سوالم کمکی نمیکنه


یعنی درواقع خب ادم حس بدی درمورد خودش پیدا میکنه که یه نفری ک همه کار براش میکنه و خیلی خوبه رو اونجوری ک باید دوست نداشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید