روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

زنانگی

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ق.ظ

سوالی ک جواب ندادم ولی میدم

همش یه حسی نکنه اینکار نکنه این حرف نکنه این نکنه اون ....

من چه زنی ام اخه شاید بلد نیستم از اینا ک ملت میگن زنانگی ها

بلد نیستم زنانگی کنم کاش منم بلد بودم مث خیلی ها دیگه.

همش بدو ام

هیچ کس منو نمیخواد


خدا میداند

گاهی دلم میخواهد

دست خودم را بگیرم

فقط بروم

یک جای دور

خیلی دور

دورتر از دورها


مثل هواپیمایی ک سقوط میکنه تو یه جزیره پنهان مثل لاست. هواپیمایی ک تنها سرنشینش من باشم


خوابم میاد

________________

بعدا نوشت: خوابم نمیبرد . 2 بامداد


بعدا نوشت: خوابم نمیبرد 4 بامداد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
مریم بانو

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۶ ، ۰۲:۰۰ احلام حسینی
تو اگه زن هستی حتما این زنانگی از درونت جایی تو یه زمان خاصی در کنار یه شخص مخالف خاصی در شرایط خاصی تراوش خواهد کرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید