روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مو. دخترک اپدیت

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

دارم موهاشو میبندم میگه شبیه پسرا شدم میگم نه بعدم تو خب موهات کوتاه
خودشو لووس میکنه میگه ماماااان اگر میخای من خوشحال بشم برو موهای بچه ی مائده رو بکن بیا بده به من
میپرسم بچش کیه
میخام ببینم درست میگه یا نه
میگه حلما دیگه همون ک موهاش اونجوریه 😐😐😨
(مدتهاست حرفی از ایشون زده نشده)

 

حرف داشتیم میزدیم ک مامانم گفت من دو تا بچه دارم
دخترک با بغض رومیکنه ب من میگه : مامااان 😢😢😢 مامان جون میگه دوتا بچه داره
من: خب چیشده
دخترک : مامان جون؛ تورو حساب نکردهههههههه (گریه با حالت دلسوزی به حال من)
من : ینی چی
دخترک : فقط من و خاله رو حساب کرده. مامان جون تورو یادش رفته حساب کنه. (حالت گرفتن دلسوزی برای من و خطاب ب مامانم) مامااان جون تو 3 تا بچه داری
من و مامانم : 😨😨😂😂😂
من : عه پس اقاجون چندتا بچه داره:
دخترک : آقاجون فقط ی بچه داره
من : بچه اش کیه ؟  (فکر میکردم میگه خاله)
دخترک با نگاه عاقل اندر سفیه حالت اینکه ی چیز ساده رو من نمیدونم میگه : خب منم دیگه خب 😐😐
من و مامانم : 😂😂😂😂
بابام :  😛😛😛😍😍😍😍


چند روز بعد :
بهش میگم مامان جون؛ مامان منه
میگه ولی پس چرا اگر مامانته شبا بالا پیشش نمیخابی ؟؟؟ ☺
من : 😨😨😨😨😨
مامانم: 😁😁
من و مامانم 😂😂😂
..................   
موقع خوابه میگه : من و تو و مامان جون و خاله ملکه ایم. بابا و اقاجون پادشاه هستن
من : 😈😈😉😇😇
گاهی هم ب من میگه : پرنسس من ملکه ی من شاهزاده ی من
من: 😈😈😆😇


شب داریم میخابیم
یهو میپرسع : مامااان
من : بعله
دخترک : پشت نشستن ک کار بدی نیست. تو وقتی تو ماشین میشینی پشتت ب اقاجونه بهش میگی ببخشید ک پشتمه. اخه پشت نشستن کار بدی نیست ک کار بدی نکردی ک ببخشید میگی پس چرا
من نمیدونم خب چی بگم 😐

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۸
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید