روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

روزگار نوشت

تا خرمنت نسوزد، تشویش ما ندانی

پیام های کوتاه
  • ۱۰ مرداد ۹۹ , ۰۰:۴۵
    حالت
  • ۳۱ تیر ۹۹ , ۰۱:۲۷
    حتی
  • ۱۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۷
    ...
  • ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۶
    دل2
  • ۲۷ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۰
    شعر
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

محرم

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ق.ظ

میدونید من فکر میکنم کسایی که تو مراسم های روضه های محرم شرکت میکنند و گریه میکنند درصد خیلی کمی شون واسه خاطر خود امام حسین گریه و عزاداری میکنند. فکر میکنم بیشتر عزاداری هاشون بغض های فرو خورده تو زندگیشونه که داره نقش میبنده رو صورتشون. درواقع دارن به حال خودشون گریه میکنند.

مثلا امروز من یه خانومی رو دیدم که خیلی شدید گریه میکرد . و میدونستم که ایشون سرطان معده بدخیم داره که تازه متوجه شده و دو دختر بچه ی کوچیک داره. فکر میکنم گریه اش ب خاطر بچه هاش بود و بخاطر خودش.

یا مثلا من خودم یه بار رفته بودم یه امامزاده ای بعد از نماز مغرب-عشا بود و شروع کردند به خوندن دعای کمیل. منم از جایی حالم بد بود نشستم همون جا توی حیاط که فرش پهن کرده بودند و کلی گریه کردم. یهو پیش خودم گفتم الان خانومای اطرافم میان بهم میگن التماس دعا فکرمیکنن من چه حالی پیدا کردم. از این فکر خودم خندم گرفت.

برای همینه که گریه برای خود امام حسین انقدر جایگاه ویژه ای داره. چون کسی به راحتی برای خود امام حسین گریه نمیکنه. همه به حال خودشونن.

 

 

اگر از حرفهای این خانم سخنران فیلم بگیرم میشه باهاش ترکوند اینستارو واقعا. فقط متاسفم برای خودم متاسفم که جسارت ندارم برم بعد از مراسم باهاش حرف بزنم و بهش بگم که "خواهشا کمتر چرت و پرت بگو. شاید یکی تو این جمع بود فهمید." ولی متاسفانه جسارتشو ندارم.

امروز میگفت اگر امام زمان بیاد همه چیز یکسان میشه برای همه و خوب. حتی آب و هوا. یعنی کل کره زمین یک هوای مطبوع و خوبی میشه😐. زمستان سرد و تابستان گرم نداریم

فکر کنم خانم سخنران نمیدونست خورشید چیه، زاویه میل چیه، فصول چجور ب وجود میاد، دلیل سرمای زمستون و گرمای تابستون چیه.

یا میگفت هیچ کس به هیچ مرضی ک نیاز ب درمان داشته باشه دچار نمیشه.

آخه باباااااااااااا اومد و یکی خورد زمین سرش شکست آیا این درمان نمیخواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا میگفت: هیچ آدمی بدی دیگه وجود نداره

پس طبق روایات خود شیعه کسی که امام زمان رو میکشه کدوم گوریه که نباشه.

یعنی آخه انقدر احمق

 

دقیقا پارسال هم تا دلتون بخاد مزخرف گفت.

مثلا در مورد نسبیت حرف زد و گفت انیشتین از روی معراج پیامبر نسبیت رو کشف میکنه و فرمولبندیش رو میسازه. و تاکید کرد ک اینو خود انیشتین گفته.

و خانم های دیگه و از جمله من هم نشسته بودیم و عین بز نگاهش میکردیم.

بدبخت انیشتین تنش تو گور لرزید واقعا. فکر کنم انیشتین اون دنیا جلومو بگیره بگه ازت نمیگذرم که ازم دفاع نکردی 😐

فقط من نمیدوم چ اصراری داره که علم و دین رو پیوند بزنه. آخه خانم سورمه بلد نیستی بزنی چشمش کور میشه ها. آخه مجبورت کردن مگه از علم حرف بزنی. همون دستورات دینی رو بوگو تو

 

خودمونیما من چقدر خوب گوش میدم  چقدرم حرص میخورم تو خودم و هیچی نمیگم. دقیقا عین بز . باز حداقل بز یه شاخی چیزی میزنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۶
مریم بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید